Gå til innhold

Tidlig ultralyd for å fastsette termin når man har hatt så uregelmessige sykluser.

Anbefalte innlegg

Gjest En til 2011 <3

Tror selv jeg bare er noen uker på vei,men i følge bim og babyverden er jeg rundt 9-10 uker.

Jeg fant el 22 november med el tester.Fant ikke el mnd oktober.Å skulle jeg blitt gravid i oktober tidlig november skulle jo graviditets testene jeg tok i nov være positive ?

Så,jeg klarer ikke helt å førstå hvor langt jeg er på vei med dette regnestykket :)

Hva tror dere?

Fortsetter under...

Jeg var på tidlig UL idag! Hun målte størrelsen på fostret, og traff akkurat på antall uker - uten at hun visste når jeg hadde første blødning i siste mens. Tøft - synes nå jeg:) Jeg er 9+2 idag :)

Jeg var i går, men jeg synes ikke han målte så veldig nøyaktig. Var utvendig ul. Han målte den til 9.2mm som er 6+6 dager, mens jeg mener jeg er 8+0, altså 8+1 i dag. Men det er jo bare en ukes forskjell og de vokser i rykk og napp. Har tenkt å ta en privat ultralyd rundt uke 12 for å sjekke mer nøyaktig, og så får man jo termin på ordinær ul. Sist gang jeg var gravid stemte i alle fall ul terminen på en prikk: hun kom dagen etter :)

Annonse

Jeg (altså jeg som skrev av jeg var 9+2) hadde også siste mens (første dag) den 5. oktober!! Så da er vi kanskje like langt da?:) Jeg har også hatt litt uregelmessige sykluser..

Min UL var innvendig.. Tenkte ikke over hvor nøye hun målte - men synes det var ganske så godt gjort å treffe så på en prikk med min egen utrekning! Fosteret var 23,2 mm stort, og ut av det kunne hun si 9+2 uker:) Gled deg til UL!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...