Gå til innhold

Tidlig ultralyd for å fastsette termin når man har hatt så uregelmessige sykluser.

Anbefalte innlegg

Gjest En til 2011 <3
Skrevet

Tror selv jeg bare er noen uker på vei,men i følge bim og babyverden er jeg rundt 9-10 uker.

Jeg fant el 22 november med el tester.Fant ikke el mnd oktober.Å skulle jeg blitt gravid i oktober tidlig november skulle jo graviditets testene jeg tok i nov være positive ?

Så,jeg klarer ikke helt å førstå hvor langt jeg er på vei med dette regnestykket :)

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hadde du siste mens da..?

Jeg hadde ul i dag(8+3), og da kunne overlegen lett fastslå hvor langt jeg var på vei...

Skrevet

Jeg fikk ul pga uregelmessige sykluser. Men jeg hadde det sist også og da fikk jeg ikke det (hadde en annen lege da).

Skrevet

Jeg var på tidlig UL idag! Hun målte størrelsen på fostret, og traff akkurat på antall uker - uten at hun visste når jeg hadde første blødning i siste mens. Tøft - synes nå jeg:) Jeg er 9+2 idag :)

Gjest En til 2011 <3
Skrevet

Har fått UL timen :) Gleder meg.

siste mens var 5 okt,men jeg kan ikke tro jeg er så langt på vei,men blir spennede å se hva dem kommer frem til :)

Skrevet

Jeg var i går, men jeg synes ikke han målte så veldig nøyaktig. Var utvendig ul. Han målte den til 9.2mm som er 6+6 dager, mens jeg mener jeg er 8+0, altså 8+1 i dag. Men det er jo bare en ukes forskjell og de vokser i rykk og napp. Har tenkt å ta en privat ultralyd rundt uke 12 for å sjekke mer nøyaktig, og så får man jo termin på ordinær ul. Sist gang jeg var gravid stemte i alle fall ul terminen på en prikk: hun kom dagen etter :)

Skrevet

Jeg (altså jeg som skrev av jeg var 9+2) hadde også siste mens (første dag) den 5. oktober!! Så da er vi kanskje like langt da?:) Jeg har også hatt litt uregelmessige sykluser..

Min UL var innvendig.. Tenkte ikke over hvor nøye hun målte - men synes det var ganske så godt gjort å treffe så på en prikk med min egen utrekning! Fosteret var 23,2 mm stort, og ut av det kunne hun si 9+2 uker:) Gled deg til UL!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...