lille +gutt Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Min kjære og jeg har nå kommet frem til at vi begynner prøvingen sommeren 2011 Jeg gleder meg sånn og har full nedtelling på hvor mange dager det er igjen Noen flere som blir prøvere da?
Babysyk85 Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Så hyggelig at dere har bestemt dere for å prøve! Vi skal begynne på høsten vi da, men tenkte å "forhandle" litt når tiden nærmer ser Hvor mange dager er det igjen da? Går du på p-piller? Når har du tenkt å slutte?
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Vi skal begynne å prøve til våren Er så utålmodig, har lyst til å bli gravid nu!!
lille +gutt Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2010 Det er nå 180 dager pluss minus ja dagene går sakte Men koselig også da
Kaya25 Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Jeg og samboern min skal prøve til våren:-) Jeg gleder meg også sykt! Jeg er student og han er i jobb. Hvor bor du da?
lille +gutt Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2010 Vi bor i Nordland enn dere?
Babysyk85 Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 Jeg bor i Oslo. Hadde vært hyggelig om vi kunne holde følge med hverandre fram til vi begynner å prøve.
Stjernehimmel Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Jeg og sambo tenker å begynne til våren, går på p-pillen men tenker å slutte om noen månder Vet jo ikke hvor lang tid det tar før kroppen får normal syklus igjenn.
lille +gutt Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2011 På meg har det variert veldig, en gang brukte jeg over 9 mnd før jeg tilslutt begynte på piller igjen uten å ha besøk av tanta. Noen år senere da jeg slutta kom den ca 14 dager etterpå. Kan ikke rådgive deg til noe men er ppille slutt nå en mulighet og evt heller bruke kondom eller bare la det skje om du skulle bli gravid litt før ville jeg gjordt det.
BABY-JENTE Skrevet 5. januar 2011 #10 Skrevet 5. januar 2011 Vi skal prøve til sommeren, etter planen Har en toåring, og jeg har ogaså lyst til å begynne nuh! Men jeg må gjøre ferdig skoleåret og få meg en fulltidsstilling.
BABY-JENTE Skrevet 5. januar 2011 #11 Skrevet 5. januar 2011 Jeg bor også i Oslo:) Det hadde vært gøy å følge hverandre, ja. Dette er ikke noe jeg føler jeg kan snakke så mye med vennene mine om, de fleste er veldig fjerne fra tanken å få barn. Er det noen av dere som har barn fra før av?
Babysyk85 Skrevet 5. januar 2011 #12 Skrevet 5. januar 2011 Jeg føler heller ikke at jeg kan snakke med venninnene mine om prøving og sånn. Har vel så vidt sagt at jeg har lyst på baby nå. Vil egentlig ikke at de skal vite det før jeg er gravid. Føler det blir mindre press når ingen vet det - i tilfelle vi ikke får det til med en gang! Veldig greit med et sted som dette da
minima<3 Skrevet 5. januar 2011 #13 Skrevet 5. januar 2011 Vi blir prøvere en gang mellom nå og sommeren.. Hsr vært verpesyk i en evighet og samboer er også veldig klar, eneste som hindrer oss er leilighet.. Den vi har er for liten til baby (tilogmed for liten for gravid meg) men veldig veldig billig, vi vet at det blir en større leilighet ledig i boligkomplekset som vil ha tilsvarende pris og er perfekt for oss, den er garantert oss når de som bor der nå flytter.. Det som er kjipt er at de ikke helt kan si når og min kjære er fryktelig fornuftig og vil vite alt sikkert.. Og det er tross alt en unik mulighet å fortsette å leie her:( Men jeg er leeeei av å vente.. Hvertfall siden jeg ikke vet hvor mye lenger det blir! Eneste jeg har sagt er at hører vi ikke noe før våren har kommet ser vi etter noe annet og det er kjæresten enig i... Er altfor utålmodig for dette:( har vært her inne å lest jevnlig i et halvår men ikke skrevet før nå, kanskje det er god terapi:)
BABY-JENTE Skrevet 6. januar 2011 #14 Skrevet 6. januar 2011 S¨å kjedelig. Da jeg ble gravid med første (ved et "uhell") bodde jeg i kollektiv, samme gjorde samboeren min (barnefaren). På den tiden var leimarkedet trangt, og vi var desp etter å få en ordentlig leilighet. Så vi havna uti Ski, et sted hvor vi ikke trivdes verken med leiligheten (på 43 kvadrat) eller stedet generelt. Så min erfaring sier at man burde være trygg på det stedet man bor, før barnet er på vei. Ihvertfall hvis man er ung og den biologisk klokken ikke har begynt å tikke enda
BABY-JENTE Skrevet 6. januar 2011 #15 Skrevet 6. januar 2011 Heil alle sammen som vil være med på denne tråden! Kan dere ikke skrive litt om dere selv i et innlegg?
BABY-JENTE Skrevet 6. januar 2011 #16 Skrevet 6. januar 2011 Jeg er en 24 år gammel jente som er mor til en jente på 2 år (født nov-2008). Samboeren min og jeg ønsker at hun skal få søsken, og planen er å ta ut kobberspiralen til sommeren når jeg er ferdig med studiekompetanseåret mitt. Men først må jeg få en 100% stilling et sted, akkurat nå har jeg bare en deltidsstilling ved siden av skolen. Men det med jobben regner jeg med at ordner seg innen juli/august. Jeg har ihvertfall ikke lyst til å gå på jobbintervju med kul på magen, noe sier meg at det ikke er tingen å gjøre :-P Så når prøvingen starter avhenger om jeg har jobb eller ikke. Noen sier: dere har ikke dårlig tid. Men jeg syns faktisk det. Jeg ser det som en stor fordel av datteren min får søsken før hun blir 4 år gammel. Dessuten er jeg verpesyk, vil få unna 2 barn mens jeg er ung (ønsker 3 stk, men det blir sansynligvis en attpåklatt). Og jeg ønsker flere barn nå, jeg føler meg moden for det. Jeg vet at sambo ikke har like mye hastverk som meg, men han er veldig glad i barn og er egentlig mest bekymret for dette med at jeg skal ha 100% stilling når jeg går ut i permisjon sånn at vi ikke blir økonomisk rammet av permisjonen som vil ble sist (da fikk jeg permisjon basert på en latterlig lav lærlingelønn)
klar for 3? Skrevet 7. januar 2011 #17 Skrevet 7. januar 2011 Jeg håper på å kunne slenge meg på her. Mannen er på gli selv om han syns det blir stress. Det blir da nr 3. Vi har en på 4 og en på 11 mnd fra før, så hvis det klaffer blir det travelt. Men vi tenker begge at det kan bli koselig for de å vokse opp tett i alder. Og jeg er 32 så jeg føler at jeg har litt dårlig tid
samu Skrevet 24. april 2011 #18 Skrevet 24. april 2011 jeg sluttet på pilla 16.april. så jeg og samboeren min blir prøvere fra sommern. vi er fra buskerud 27 og 31 år, førstegangs prøvere
Drømmen123 Skrevet 25. april 2011 #19 Skrevet 25. april 2011 Vi starter prøvingen i juni/juli. Vi begge er 23 år og har til sommeren vært sammen i 2 år. Ingen barn, verken sammen eller hver for oss. Vi bor i nord-norge og trives veldig godt her! Krysser fingerene på at alle blir gravid i år
samu Skrevet 15. april 2012 #20 Skrevet 15. april 2012 jeg sluttet på pilla 16.april 2011. så jeg og samboeren min blir prøvere fra sommern 2011. vi er fra buskerud, 27 og 31 år, førstegangs prøvere. idag fikk jeg positiv test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå