Gå til innhold

hvit tykk utflod. hva er grunnen til det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hva det kan komme av? ikke noe soppproblemer å sånn vet jeg ihvertfall...

enyone :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan kanskje være en urinveisinnfeksjon?

Skrevet

hmm. nei tror ikke det. har ikke vondt eller svie,kløe o.l kan det ha noe med EL å gjøre?graviditet?eventuellt tidlig i svangerskap?

Skrevet

Hvor er du hen i syklusen din?

Jeg får en hvit tykk utflod, som er "klumpete"/tørr mellom EL og IKM.

Kanskje det er det?

Skrevet

Mange opplever også hvit utflod som et tegn på graviditet, evnt økt utflod.

Skrevet

er litt usikker på syklusen. har hatt min første pergo kur nå. skal teste g test 14/16 des for å se om pergon har gjort susen. hadde EL forrige uke. begynnelsen av forrige uke.

Skrevet

Hei, jeg er usikker, men er i samme situasjon.. Skal også sjekke rundt den 14 og 16. Min 3 runde på Pergo. Jeg har også litt hvit utflod disse dagene, ikke mye, men en gang el to om dagen og i dag var den lys rosa.. Håper, håper...

Skrevet

Titter innom fra 1. tri,vil bare si at mer måten jeg har merket mine 2 graviditeter på har vært mye utflod,hvit og litt tykk (beklager detaljer:)

Har nesten vært sånn at jeg har trodd tanta kom,gått på do å sjekka men det er bare utflod.

Så kan jo være tidlig graviditetstegn.

-Lykke til:)

Skrevet

Hvor ofte har du det og mye?? Moro å sammenligne..

Skrevet

litt i løpet av dagen. vært det i tre fire dager nå.

Skrevet

litt i løpet av dagen. hatt det i tre fire dager nå....

Skrevet

Jeg er også på pergo, min 2 runde. har ikm på onsdag neste uke. Har også hvit utflod, men den er tynn melkeaktig..... Blispennende å føle dere!? kanskje vi skal lage en pergogruppe!? Lager en jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...