Gå til innhold

Hvor tidlig bytta dere ut bæggen i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bæggen begynner å bli alt for liten og lille gutt er bare 3 mnd. Har combi vogn og vil ikke legge han ennå uten bægg. Han liker rett og slett ikke å ligge i vogna lenger for han har ingen plass. Har en veldig lang gutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke byttet enda til gutten vår som en 6,5 mnd. Kunne nok gjerne gjort det for bedre plass, men nå som det er så kaldt vil jeg heller at han skal ha det lunere og bedre oppi bagen. Bytter nok til nyåret hvis han ikke plutselig en dag har vokst sånn at det er altfor trangt. Vi bruker den platen i ryggen en del og da blir det jo bedre plass for det er trangt når han ligger der oppi posen sin...

Skrevet

har teutonia combi vogn og baggen er jo ikke akk stor for å si det sånn ikke vogna hell i seg sjæl. Hadde lyst på Simo combi vogn da baggen er nå større men vi hadde rett og slett ikke plass til en så stor vogn i bilen!

Nå får jeg nesten ikke tatt han med ut noen plasser med vogna. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Vi har simo kombi og vi har en stor gutt... Baggen fjernet vi da han var 5mnd. Det var ikke plass til både han og vinterposen. De skal ha mye klær på i vinter, så det er også viktig at luften får sirkulert litt, altså at ikke posen er for tett pakket sammen.

Skrevet

Jeg har ei kombivogn med utrolig liten bag. Den har jeg nå bytta ut med voksipose(oppå et lammeskinn i sportsdelen) og jenta mi er bare akkurat passert 3 måneder. Har du voksipose anbefaler jeg deg å kjøpe voksi bæreplate å montere i voksiposen, da har den samme funksjon som en bag og du kan bære babyen med deg:) Jeg er i allefall strålende fornøyd!!

Skrevet

Jeg har en voksipose=) for skinnposen jeg har arvet er for liten uansett. voksi bæreplate? aldri hørt om, ny i gamet:P Hvor får man kjøpt det og hvor dyrt er det?

Skrevet

Den koster 399. Tror du får kjøpt den på babyshop i allefall. Jeg bestilte på nett via tøffeliten.no.

Skrevet

Da skal jeg snakke med mannen i morgen. Tror det er lurt å invistere i en sånn så jeg kan komme meg litt ut=) Tusen takk for tipset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...