Gå til innhold

JIPPI :D:D Hvem skulle tro dette ?

Anbefalte innlegg

Gjest En til 2011 <3
Skrevet

Etter mange negative tester hjemme tok jeg meg turen til legen. Trodde sykulsen min var helt på en snurr,men der tok jeg feil gitt.

Jeg er nemlig gravid :) Tok en urinprøve,å den var positiv gitt.

Er så lykkelig nå :) Skjønner ikke at spiren virkelig satt i 1.pp ?? Det er for godt til å være sant. I morgen skal jeg ta en CB Digital bare for gøy :D

Da rusler jeg inn på 1.trimester,sender masse babystøv til alle dere prøvere her inne :)

Stooor klem :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så utrolig mye :D

Skrevet

Gratulerer så masse! Håper vi ses i 1. terminklubben!

Gjest En til 2011 <3
Skrevet

Tusen takk :) Dette har jeg ikke trodd...

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Vi må starte på 2.pp nå, men håper å følge etter deg til 1.tri om ca 4-5 uker :)

Skrevet

Gratulere! Så morsomt :-) Trenger vell ikke ønske deg en god jul, for det er det ingen tvil om at det blir for dere! verdens beste førjulsgave :-)

Skrevet

Så flott, gratulerer!:) Fineste julegaven en kan få:)

Hvor lenge hadde du gått med negative tester før du fikk positiv hos legen? Er litt i samme situasjon selv (håper jeg!;)

klem

Gjest En til 2011 <3
Skrevet

Takk alle sammen:) når jeg fikk positivt hos legen var det ca 6 dager siden jeg testet negativt hjemme.

Var nok ikke kommet nok hcg i kroppen til at hjemme testen kunne slå ut. Legen sa at deres tester er mer sensitive enn di på apoteket :)

Gjest En til 2011 <3
Skrevet

Jeg er i teorien langt over ikm,men somn sagt har jeg lange og uregelmessige sykluser,så jeg kan ikke si noe med sikkerhet.

Men i forhold til CB digital med uke monitor er jeg rundt 4-5 uker :)

Gjest En til 2011 <3
Skrevet

Tusen takk :)

Skal på tilig ul for å få bekreftet hvor langt jeg er på vei. Blir spennende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...