mammaseptember10 Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Har fått en mistanke om at min lille snuppe på nesten 3 måneder har en låsning i nakken. lest litt om kiss/kidd nå,og er ting som stemmer med noen av symptomene dessverre. Hun har helt klart en favoritt side,hun liker ikke å få klær over hodet,hyler når hun er klærne komme....hun sikler masse,og vi fikk ikke til ammingen. får så dårlig samvittiget,men det ble jo sjekket på 6 ukers kontrollen,jeg sa da at hun hadde favorittside,da sa HS at det sikkert bare var nettopp favorittsiden hennes. føler jeg burde tatt tak før. noen som har erfaring med dette?
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Ta en tur til manuellterapaut eller kiropraktor. HS har som regel ikke peiling på dette, tragisk men sant! har nå hatt 3 barn med favoritt side. Denne ganga starta vi behandlinga allerede da snuppa var 3 uker nettopp for å ta problemet med rota. de to elste var MYYYYE plaga minsta ikke noe særlig, så hvor mye det plager barnet varierer veldig. Men for noen så blir det rett å slett som å få ett nytt barn i hus.
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Min lille gutt har hatt det. Han måtte desverre bli tatt med vakuum så jeg var så smart allerede reise til kiropraktoren allerede når han bare var 5 dager gammel. Jeg kunne ikke løfte han el noe uten at han bare skrek, kunne ikke skifte bleie på han en gang. Viste seg at at han hadde låsning i nakken og ved skulderbladet. Har vært der 4 ganger og han har endelig blitt friskemeldt. Jeg fikk til slutt problemer med amming jeg å og måtte slutte med det helt da han var 7 uker gammel rett og slett fordi han ikke fikk skikkelig tak lengre. Anbefaler at du tar deg en tur til manuellterapaut som hu over sier. Da det å er gratis. Skal ditt selv nå om noen dager for å ta en siste sjekk på nakken siden han har begynt å bli litt mer grinete igjen og ligger for mye på bare den ene siden. Han nekter snu seg til den andre siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå