Gjest Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Hvor lenge bruker man bagdelen på denne? Ser at ryggen kan settes opp, det vil vel si at man kan bruke denne lengre enn andre bagvogner? Vil gjerne høre andre erfaringer med denne vogna!
K ♥ tærten Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har simo duo og håper å bruke bagdelen over vinteren. Gutten min er 3 1/2 mnd gammel. Har en venninne som kunne bruke bagdelen til hennes jente var 10 mndr og hun var ikke veldig liten.
Marius og Jonas! Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Jeg brukte Simo Duo til begge mine gutter, og brukte bagen til de var ca 8 mnd. Var veldig fornøyd med den bagen, da begge guttene mine var lange. Hadde jeg hatt en annen vogn, så tror jeg ikke jeg hadde fått plass til pose i bagen den første vinteren. Selger forøvrig Simo vogna mi nå, om du er interessert.....
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Takk for svar! Da er vognen kjøpt, får den neste uke, klarer nesten ikke vente!! hehe Håper vi kan bruke denne baggen til over vinteren vi og!! Er dere ellers fornøyde med vogna? Er den så tung som noen skal ha det til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå