trollemor86 Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har en gutt som straks er 5 mnd, og de siste 3 ukene har vi hatt en kamp hver eneste kveld. Før var det bare å stelle og mate gutten så la vi ham i 7 tiden og han sov til 5-6 neste morning! Han er enda lett å legge, legger seg vanligvis i hall 7 tiden å da er han kjempe trøtt, så jeg har ikkje kjangs til å ha ham oppe lengre. Meen... Nå sover han alt fra 30 min til 3 timer, så er det en evig kamp for å få ham til å sovne igjen. Jeg tror ikke det er sult, for han virker ikke kjempe sulten. Bare lys våken å kjempe glad for å se oss når vi er inne for å gi ham tutten. Jeg føler jeg har prøvd det meste nå.. - Sprunget inn og ut for å gi ham tutten - la ham gråte/suttre mens jeg sitter inne meg ham hele tiden - la ham komme opp en liten stund, uten å underholde ham noe særlig - ikke la ham sove etter 5 (dagen) - la ham sove når han ønsker det selv (dagen) - Ekstra grøt på kvelden - Ekstra flaske på kvelden men ingen av disse tingene har så langt fungert, å jeg holder seriøst på å bli gal!! Føler ikke at det er noe tid igjen av dagen der jeg kan koble helt ut og bare slappe av. Jeg vet at han er god å mett når jeg legger ham, for han får spise så mye han selv ønsker (mm), og ser for meg at dersom han var sulten så ville han heller våknet tidliger på morningen for å få mat? Jeg har ikke noe imot om han våkner en gang tidligt på morning/natt for å få mat, det er dette evige stresset på kveldene som er slitsomt! Håper virkelig at noen av dere her inne kan komme med noem gode råd til meg =)
Tuvabaluba Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Kan det være at det er tenner på gang? Lillegutt her var også veldig urolig etter leggetid like før tennene brøyt gjennom. Vi har fortsatt kvelder der leggingen kan være vanskelig, og har egentlig bare innfunnet meg med at det går i perioder Mistenker at han ofte er selskapssyk når han våkner til, han er som din veldig glad for selskap når vi kommer inn Hva med å sette på en cd med rolige vuggesanger eller en uro?
trollemor86 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2010 Takk for svar! Ja jeg har vært litt redd for at den kan være tenner, både jeg og pappen fikk tenner tidlig.. Jeg bruker å la ham høre på lydbok jeg! Det har han likt helt siden han ble født =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå