Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Hvilke leker er (var) uunværlige blant deres på den alderen? Hva er et "must" for barn som nærmer seg året? Hva bare MÅÅÅ jeg kjøpe til henne, fordi det er geniaaaalt for den aldresgruppen??? Takk for alle tips!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Det kan være så mye, men noe som jeg er litt personlig fan av er treleker. Syns de er helt geniale Byggeklosser, stabling, bil. Noe med lyd i seg. Tenk på hvordan ditt barn er i utviklingen, og at du ønsker å strekke den utviklingen litt lengere. Det finnes jo mange leker, som er veldig greie til hvert sitt formål. Lykke til med gaven
Gjest Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Vi har kjøpt en superkul Hallo Kitty / Brio lær å gå vogn i tre. De er geniale! =) Og så har vi kjøpt ei dukke som passer, og så har jeg sydd sengetøy til denne er finere en den lave http://www.pricerunner.dk/pl/72-92210774/Legetoej/Brio-Hello-Kitty-dukkevogn-32311-Sammenlign-Priser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå