SusenMclaren Skrevet 6. desember 2010 #1 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg er 24år. går hjemme med min datter i permisjon nå.Permisjonen min er ferdig i mai. Jeg har planer om å være hjemmeværende med henne. Jeg har mulligheten til og ha 2 barn hos meg. Jobber som hvit dagmamma. Dette er også en fordel for dere som foreldre da dere får kontant støtte og fratrekk fra skatten. Jeg har jobbet i barnehage i flere år så jeg har en del erfaring derifra. Dere vil også mota politiatest før barne begynner hos meg. Jeg vil stå for et varmt måltid, frukt og yoghurt bleier, salver og annet til stell må foreldrene ha med. Åpner kl 7.00 til kl 17.00 Mandag til fredag. Kan være fleksibel på tidene ved avtale. Vis ønskelig tar jeg gjerne med ungene på en ekstra utflukt en gang i blandt. eks biblioteket, Metro lekeland, kino, teater, polaria eller annet som er aktuelt. mot at foreldrene betaler billettprisene. jeg er også villig til og ha ungene i helgene. Fredag fra kl 17.00 til søndag kl 15.00 Eller noen timer på kveldene. Det er bare og ta kontakt vis dere lurer på noe. Send en mail til [email protected] eller ring meg på 40324635 Mvh Susen Mclaren Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142647556-jeg-er-en-ledig-dagmammakveldspass-i-troms%C3%B8/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå