Gå til innhold

Agnus castus nycomed

lionking

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har prøvd Agnus castus nycomed mot spotting og kort lutealfase? Erfaringer?

(inneholder det samme som vitex)

Takk for alle svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vitex og Agnus Castus er det samme :-).

Jeg brukte det før første graviditet mot spotting og litt kort lutealfase(8-10 dager). Hadde også sen eggløsning(dag 18).

Begynte med kapsler, i ca 1 1/2 mnd. Så gikk jeg over på tinktur(flytende). Såg vel små forbedringer allerede på kapslene, men tror selv at jeg fikk bedre effekt av tinkturen. Tok i tillegg ganske stor dose vit B6(pyridoksin), 120 mg. Jeg ble gravid 3 1/2 mnd etter at jeg begynte på dette. Og hadde altså gradvis forbedring av spottingen og lutealfasen.

Anbefaler deg å kjøpe via helsekost i Danmark, det er langt billigere enn på apotek i Norge. Jeg kjøpte der fordi Vitex ikke var tillatt i fritt salg i Norge da. Det er jo nå endret.

Jeg handlet på www.helsekosten.dk . De er absolutt til å stole på. Jeg handlet der flere ganger, og har aldri opplevd noe tull. Rask levering har de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et godt og utfyllende svar :) Hadde også EL på dag 18 denne måneden her, og jeg spotter alltid to dager før tr.

Tror jeg må gå til innkjøp av disse ja;) Tar b-vitaminer i tillegg, dog ikke så store doser.

Andre med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...