Gå til innhold

Murringer...

<3 Snartmammatil2 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt murringer/svake mens smerter/el-smerter siden eggløsning forrige helg... Samboer kom inni meg under mens. Kan jeg ha blitt gravid, og kan det være feste smerter. Eller er det bare mensen som er på vei...? Hvor lenge før forventet mens kan man ta graviditetstest?

Håper noen kan hjelpe meg med svar:)

Klem fra meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 4 dager før forventa mens hadde e svak strek. men d e jo opp til hvor fort kroppen produsere hcg.

Skrevet

Har hatt det samme som deg! bare at jeg fikk det noen dager etter forrige mens.. har gått å hatt mensensmerter i en mnd, men sluttet nettopp på pilla, så er nok derfor :/

Skrevet

heihei:) Jeg hadde mensmurringer etter eggløsning og det har fortsatt.. D var nok fordi jeg var gravid! testa 3 dager før ikm:)

Skrevet

hvordan går det? Håper mensenmurringene kan være et tegn på at du er gravid! :)

Skrevet

Takker for svar:) Har fortsatt murringer, er mest på kveld/ettermiddag, men er gjerne da jeg er mest obs på det... Venter ikke mens før i neste uke, tirsdagen, så føler det er litt tidlig med mensmurringer allerede, men føler også at det er lite sannsynlighet for å ha blitt gravid bare ved å ha sex under mensen...Hm.... Men det blir jo veldig spennende! Må nok ta en test i helgen om dette fortsetter.. Så vi får bare se!

Skrevet

Vurderer å ta en test i morgen tidlig... Eller skal jeg vente et par dager til? Vet jeg kommer til å bli skuffa, så kanskje like greit å utsette det, eller vente på tanta... IKM er ikke før tirsdag...

Men har hatt svake mens smerter en stund nå, avtatt litt, men småkvalm, kommer og går, og spesielt kveldstid... Kan man allerede bli kvalm så tidlig, før jeg egentlig ikke vet noe? Husker ikke så mange detaljer fra 1.mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...