Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å be mannen handle inn noen coop bleier nå når vi har blitt coop medlem, men hvilke str. går disse i? Finnes det trusebleier også eventuelt? Tenkte å ta noen i hver str. jeg da, greit å teste ut nå når det er så billig, eventuelt hamstre noen pakker om vi liker dem.. Ble jo best i test så..

Skulle gjerne hatt en slik oversikt som liero har (http://www.libero.no/Pages/Products/Products.aspx?id=83602), men finner ikke! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker coop bleiene masse! De er suupre. De er store å fine i strl.

Lillegutt har aldri bæsja eller tissa seg ut av disse, i motsetning til libero og pampers!

Skrevet

vi har akkurat begynt å prøve coop bleiene nå og er veldig fornøyde :) har en liten forkjærlighet forpampers enda da de er mykere. Har prøvd Libero og, men synes de blir litt harde og stive. Sønnen vår er nå ca 6 kg så bruker coop bleie nr 3.

Skrevet

Vi har gått over til coop-bleiene nå i disse bleiekrig-tider, og jeg digger dem! Veldig gode, og har ikke opplevd lekkasjer eller noe annet negativt! Har hamstret masse, fra midi (5-8 kg), maxi (7-16 kg) og til junior (12-22 kg). Finnes i XL også. Tror ikke de har trusebleier, men ikke sikker, foretrekker uansett vanlige bleier. Og 5 kr for 60 bleier er jo ikke annet enn GENIALT hehe:D

(størstejenta på 2 år bruker forresten maxi nå (7-16 kg), men hun er slank da)

Skrevet

Jeg kjøpte en pakke coop bleier nå i helga. Latterlig billig da, bare 4.50,- for 48 bleier var det vel.. Men vi likte de ikke! Synes de var stive og harde, og ble knallharde når han hadde tisset i den. Var klumpete mellom beina i tillegg. Lakk natta gjorde den også. Nei, holder meg til pampers:)

Skrevet

Vi prøvde ut en pakke hjemme hos foreldrene mine. Stive og klumpete samt veldig lange foran og bak, selv ved riktig kilosklasse. Likte egentlig pampers best, men gikk over til libero up & go da pampers luktet så innmari urin når de hadde vært på en liten stund.

Kommer aldri til å kjøpe coop-bleier igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...