Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Vi skal kjøpe vintersko til jentene til jul, men aner ikke hvilken størrelse. De er 10 mnd, ca 75 cm og rundt 8 kg. Er klar over at babyer er forskjellige, men noen som si meg sånn ca str? Eller fins det en oversikt noen steder over størrelser i forhold til cm?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 de har som regel sånn målestokk i sko butikken som di kan få målt føttene... vi vokser jo alle forskjellig men vil tru de ligge på str 18-20! hadde målt forten hvis du måler de hjemme med cm, så trur jeg de kan hjelpe deg i sko butikken:) mener måla går påcm der også
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 http://www.ellos.no/CustomerSupport/Measurements.aspx#shoes Gå inn på sko og støvler så finner du ut hvilken str.de trenger ut fra fotens mål. Husk å ha plass til sokker. Når du er i butikken og skal kjøpe sko er det lurt å ta ut skoens såle og holde den mot barnets fot for å få se hvordan den virker i str.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Datteren min har som regel to par vintersko, og i fjor kjøpte vi et par Viking i 21 og et par Ecco i 23. Sålene var nøyaktig like lange... Jeg ville tatt de med i butikken, de er såpass små at greia med julegave på julaften ikke akkurat blir ødelagt om de prøver skoa:) Har alikevel lyst å spørre om de går veldig godt ute og om det er derfor de skal ha sko? Hvis ikke; har dere vurdert Stonz eller lignende? Dersom det er til for akebrett og litt basing i snøen kan det kanskje være like greit med romslige og varme sokke-sko fremfor stivere vintersko...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå