ede Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Er det noen som har erfaring m høyt blodtrykk og som ble svimmel av dette?
cilinik Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Kan være tegn på svangerskapsforgiftning også. Så ta kontakt m legen og ta m urinprøve for å se om det er prot i urinen. Man kan bli svimmel av høyt BT ja. God bedring:-D
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har vært mye plaget med høyt blodtrykk dette sv.skapet. Pluss alle disse andre sv.skapsforgiftning tegnene. Var heldigvis bare migrene med spying og urinveisinfeksjon. Men er lurt å dra til legen med en urinprøve for å se om den slår ut på proteiner.
Ella78 m/ A&M Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har høyt blodtrykk og får tett oppfølging under svangerskapet av den grunn. Jeg har så langt sluppet å ta noen medisiner. Jeg kan tidvis bli litt svimmel, ja, og det kan muligens relateres til blodtrykket, men kanskje du skal ta deg en tur til legen og få en profesjonell sin mening om saken? Lykke til videre!
ede Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2010 takk jenter! ringte sykehuset i dag da jeg ikke kom igjennom noe sted. De sa som vanlig at jeg skulle ta det rolig og avvente så lenge jeg ikke hadde andre symptomer... de sier alltid det samme! Jeg har som deg Ella78 hatt høyt bt hele svangerskapet og er en gang pr uke for å måle. Urin har så langt vært negativ. ingen medisin. hvordan blir du fulgt opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå