Gå til innhold

Tid bytter man melkemåltider med fast føde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, litt teit overskrift da, men lurer på når man bør ha byttet ut alle måltidene med fast føde..?

Regner jo med at babyene ikke skal drikke rene melkemåltider resten av livet. :P

Nå får min 7mnd gamle baby 5måltider om dagen. 2grøtmåltider. 1middag og 2rene melkemåltider. Har hatt det slik siden han var 5mnd..

Hvordan gjør dere andre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er 8mnd og får kun melk til drikke når han får frukt/brød. Dette kom helt av seg selv, da han plutselig ikke ville ha melk...

Tror det kommer litt av seg selv. Du kan jo prøve å bytte ut melka med frukt:)

Skrevet

det lurer jeg også litt på, min datter får akkurat samme ssom din baby *LillaMeg*. Lurer litt på å begynne med brød snart. På morgenen og kvelden har hun rene melkemåltider, burde hun kanskje hatt grøt på morgenen og brød til lunsj (da har hun grøt nå)???

Skrevet

Rytmen til gutten min ser osgå slik ut. Jeg tenker at når det begynner å gå veldig kort tid fra pupp om morgenen til har blir sulten igjen, kommer jeg til å gi ham litt frokost.

Skrevet

Hmmm.. Jeg ville nok gitt grøt som frokost hvertfall (Hvis ikke frokosten er umenneskelig tidlig) da får hun jo en god start på dagen. Som oss. :P

Jeg tror jeg skal gi brød til det ene melkemåltidet. Her så blir det en slags lunsj da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...