Gå til innhold

-9 dager og endelig RIER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lørdag kveld kjente jeg murringer i ryggen og hele søndagen hadde jeg svake men tydelige maserier med 20 min mellomrom og i natt og i dag har det sakte men sikkert økt i intensitet men fortsatt 10 min mellom enda. Venter på at det skal ta seg opp og bli kortere mellomrom (selv om det er kjempe vondt når de kommer). Det ser i alle fall ut som kroppen klarer å komme i gang på egenhånd før overtidskontrollen på onsdag!! Hadde termin 27 Nov for de som ikke orker å bruke hodet :-)

Nå venter jeg på den vordende far som er på vei hjem fra jobb. Skal bli godt med litt selskap støtte under denne litt smertefulle men spennende ventetiden!!

Ønsk meg lykke til.. enten det blir enda en hard natt hjemme eller en tur til sykehuset...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggrisen!!! Jeg vil også!!!!! Lykke til da :D Spennende...

Gjest Mentha♥Høygravid♥
Skrevet

Oioi :) Så godt at det har satt i gang!

Massevis av lykke til, håper du slipper å vente så lenge før du kan dra til sykehuset :)

Skrevet

Masse lykke til!!! :) Godt det endelig skjer noe :)

Skrevet

Ja tusen takk for oppmuntring dere!!

Men det var da fryktelig lenge det skulle være 10 min mellom. det går liksom ikke fremover føler jeg. satser på litt fremgang i kveld så vi kan reise inn til sykehuset i natt. De er tydeligvis ikke så ivrige etter å få oss inn der før det er 5 min mellom og så ille at jeg ikke kan snakke under riene. Nå varer de nesten 1 min. Gru-gleder meg!!

Skrevet

lykke til :-) så spennende :-) mine rier startet fredag kveld og babyen kom søndag morgen, så ofte tar det litt tid, får satse på at det tar seg opp snart... prøv å gå mye, tyngdekraften hjelper så det går litt fortere :-)

Skrevet

Lykke til ! =D

Misunner deg ufattelig mye selv om jeg ikke har termin før 14 Januar :P

Skrevet

Kjempespennende!!

Ønsker deg lykke til, og jeg ser frem til fødselshistorie! :)

Skrevet

Oi endelig blir det din tur! :-) Du får ha masse lykke til! :-)

Skrevet

Lykke til fra meg også, spennende!!! Er også på overtid 4 dager, så jeg tar gjerne imot litt av fødestøvet ditt, men skjønner godt viss du vil bruke det selv først;-)

Skrevet

Jeg lover å dele med dere andre hvis det er noe igjen!! nå har det vært 7-8 min mellom de siste 5 riene... håper det fortsetter den veien :-)

Skrevet

Jeg har født! Endelig.. Riene førte sakte men sikkert til en fødsel, og kl 18.08 på tirsdag 07.12.10 var lille jenta vår ute! Hadde rier lenge og litt dårlige pressrier så det var ganske tøft, men absolutt verdt det når hun plutselig lå på brystet. Mulig det kommer en detaljert fødselshistorie senere. Skriver foreløpig på mobilen fra sykehussenga:)

Skrevet

Hurra! Gratulerer så myyye =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...