Gå til innhold

Andre` og hun damen hans fra jakten...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes hun mørke var mye koseligere, synes hun blonde virker bitch rett og slett.haha...skal bestemme alt allerde:)

Gir de 5 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel... Du bestemmer vel ALDRI ting for mannen din vel ? Er du helt nepe i hue du eller HI ? Hun ville han skulle få seg noen nye klær og hva er galt med det ? Hun ville han skulle lære å danse eller prøve å danse. Etterpå sa han at han satte kjempe stor pris på det og henne. Han trengte ei med bein i nesa som dro han til å være og prøve nye ting. Som tok tak i ting som han ikke ønsket. Så utifra hans ønske har han valgt helt riktig.

Hun mørke var jo en guttejente for han, en han kunne være venn med.

Så deg HI hvis du ikke allerede er alenemor som jeg tror du er så gir jeg deg og typen 14 dager før det blir slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Er det du som er sammen med Andrè kanskje? Virker som noen traff en spiker på hodet..

Jeg syntes ingen av damene Andre valgte seg ut var noe særlig, og jeg tror nok også han må fortsette jakten om noen få måneder.. Men håper jo de får et langt og lykkelig liv sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg syntes ingen av damene Andre valgte seg ut var noe særlig"

Beklager, den setningen ble klønete, ikke noe feil med jentene selvfølgelig, men virket ikke som noen av de hadde den helt store kjemien sammen med bonden! :)

Anonym 16:41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...