Gå til innhold

Ekkel beskjed på ultralyd :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i dag (11+4). Det viste en aktiv liten baby med alle kroppsdeler inntakt :-) Legen tippet på at det ble en jente - men det er jo tidlig så hun kunne ikke si det sikkert...

Uansett, hun fant også en slags fortykning fremme på babyens hode, hun sa hun med 95% sikkerhet ikke trodde det var noe, men ville likevel ha meg inn på ny kontroll om 1 uke... (hun brukte kansje 15 min bare på å studere hjernen og ta mål av funnet sitt - dypt konsentrert)

Om det var likt da skulle jeg henvises til sykehuset :-( Hun sa jeg ikke skulle gå hjem å bekymre meg nå, men det er jo umulig...

Skrekk å gru, noen som har opplevd det samme?? Hva er det?? Denne uken kommer jo til å gå i snegle fart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, det var sikkert ikke noen hyggelig beskjed å få. Jeg vet ikke hva det kan være, og har ikke opplevd noe lignende, men jeg vil bare sende deg masse gode tanker! 95% er jo veldig stor sannsynlighet for at det går bra da:) Skjønner godt at du er bekymret, og håper uken går fort til du får en god beskjed!

Skrevet

Forstår godt at du blir bekymret, men mest sannsynlig går det bra! Håper det for deg. Prøv å slappe av, selv om det ikke er lett.

Skrevet

Takk for det, dere er søte :-) Satser på uken går fort ja og at jubelen kan slippes løs om en uke:)

Skrevet

Forstår veldig godt at du er bekymret. Du kan i hvert fall stole helt og fult på at det kun 5 % sjans for at noe skulle väre galt, det er jo veldig lite!!!! TTenk så deilig når du går fra UL neste uke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...