ergoen Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 å ikke kunne glede seg over å være i 1 trimester. etter en MA og en SA tidligere i år, er 1. trimester desverre bare blitt noe man håper å komme gjennom. ikke en sånn herlig glede-tid som da jeg fikk mitt første barn (takk og lov at jeg vet det kan gå bra!)!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Alle gode ting er tre vettu! Sitter bare å venter på å få komme over velberget til 2.tri jeg og, prøver å fokusere på at det snart er jul nå, det går jo kjempefort! Og når jula er over så er 2.tri her!
Barbarella og froskebarna Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Hei! Jeg skjønner deg kjempegodt, har selv hatt to MA og en exu, og tror jeg har en SA nå. Vet ikke helt hva slags råd jeg skal gi deg, men kan gi deg masse sympati. Det er bare å komme seg gjennom 1. trimester, så blir alt bra Masse lykke til! Får du noe ekstra oppfølging?
Peispå! Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Heisann! Desverre tenker jeg også litt sånn. Var nesten totalt ubekymret med datteren vår, men 2 ma setter spor... Drømmer om å få ligge i koma, for så å våkne når den værste tida var over. Det hadde vært noe det.-) Bare sove seg elegant igjennom bekymringer over alt, og bare våkne til å spark og liv hver dag!! Vel,vel, jeg har ihvertfall passer 10 uker,skal på ny ul i morgen og krysser hvert eneste lite hårstrå jeg har på kroppen om at alt er bra. Håper jeg kanskje klarer å senke skuldrene litt mer, dersom alt er bra da:-))
ergoen Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2010 takk dere! får ekstra oppfølging, skal på tidlig UL neste uke (tror da jeg er i uke 8), og så ny UL uke 12 om jeg kommer så langt! og så sant så sant, når jula er over, er det strax 2. trimester....*lengter*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå