mariabee Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Funderer litt på dette. Noen ganger vil hun gjerne ha av begge puppene til et måltid, mens andre ganger kun den ene puppen, slipper taket selv i brystvorten og sovner. Sover da gjerne et par tre timer før neste måltid. Har vel da spist seg mett selv eller bør jg ALLTID tilby den andre puppen selv om hun sovner når hun har sluppet taket av den første? Hun er kun en uke og to dager gammel.
Evigheten Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Min har alltid spist bare en pupp av gangen. Du trenger ikke tilby den andre så lenge ho legger bra på seg
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Hvis hun selv slipper taket og sovner ville jeg ikke pushet på henne den andre puppen nei. Friske babyer vil som regel regulere dette fint selv, og man trenger sjelden å "styre" dem så mye. Hvis du vil se om hun får i seg nok mat, er eneste måten å få sikkert svar på det å veie henne på HS, f.eks en gang i uka nå i starten=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå