happy mama Skrevet 6. desember 2010 #1 Del Skrevet 6. desember 2010 Er den så bra som reklemen sier? Klarer alle å gjennomføre øvelsene? virker jo som man får blodsmak i munnen av mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 6. desember 2010 #2 Del Skrevet 6. desember 2010 Har ikkje sett reklamen, men eg fullførte dei 30 dagane mine i vår. Var ganske overvektig (og ganske utrent) då eg sette i gong, men hadde ikkje så tunge vekter og gjorde den lette (minde grufulle) varianten av dei øvelsene der det var mulig, til å begynne med. Fekk litt vondt i knærne etter kvart, så eg prøvde å begrense hoppinga og gjentok heller nokre av dei andre øvelsene når eg egentlig skulle ha hoppa. På dag 3-5 var eg så stiv og støl at eg knapt klarte å gå, heilt utruleg kor eg kjente det i lårene. Men frå dag 5 gjekk det gradvis over og eg blei på ingen måte like støl på level 2 og 3 sjølv om eg "kjente det" i andre delar av kroppen. Eg gjekk ned 3-4 kg i løpet av den tida det tok meg å fullføre (pga sjukdom + reise brukte eg rundt 6(?) veker), og livvidda krympa 8 cm = over 1 buksestørrelse! Sjølv om vekta ikkje gjekk så veldig mykje ned, kunne eg sjå det godt på kroppen at den var blitt strammare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happy mama Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 6. desember 2010 Wow, så flink du har vært Ranveig Har så lyst til å prøve meg på denne dvden, trenger seriøst å stramme inn litt Men, er det slik at denne filmen kan brukes så mange ganger man vil? eller må man kjøpe ny etter det ninået man er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3A&A<3 Skrevet 6. desember 2010 #4 Del Skrevet 6. desember 2010 Den er skikkelig hard assa... Men er du motivert nok så klarer du det!!! Jeg fullførte ikke:s Men tror nok helt sikkert at den funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 Du kan trene den på nytt igjen og igjen, enten følge programmet med 10 dagar på level 1, 10 dagar på level 2 og 10 dagar på level 3, eller bytte rundt på det, trene kvar dag eller f.eks. 2-3 dagar i veka og veksle på kva for eit program du bruker. Eg syntes ikkje level 2 var hardare enn level 1, men level 3 var litt tyngre. Alle andre som driver med styrketrening tar jo ofte det same programmet gang på gang, om ein kjenner det blir for lett etter kvart som ein blir sterkare - då får ein heller bytte til tyngre vekter, kjøre på og ta det to gongar eller ta f.eks. level 1 og 2 rett etter kvarandre (ikkje at eg kom heilt dit ;p) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman til to gutter Skrevet 7. desember 2010 #6 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har prøvd og er ikke strukturert nok til å klare å trene 30min hver dag, alene, hjemme, så jeg kom meg aldri så langt som til level 2. Det er også viktig at du klarer å presse deg selv, hvis ikke blir det for enkelt. Jeg ble støl etter noen dager, men ikke like ille som jeg leste andre her inne har blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødt&blått Skrevet 7. desember 2010 #7 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei, jeg prøvde for første gang i dag (johoo!! 29 dager igjen!) og ble overrasket over hvor greit det gikk! Hadde 1-kilosvekter og er glad for at jeg ikke hadde tyngre, for på slutten ble de veeeeldig seige! Jillian har med seg to hjelpere som viser to forskjellige vanskelighetsgrader gjennom seansen slik at du kan få det litt tilpasset ift hviloken form du er i. PS! På babyverden ligger det en link, så du kan jo teste den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fifrildi Skrevet 8. desember 2010 #8 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg synes faktisk ikke den er veldig hard, og jeg er overhodet ikke spesielt trent (ja, jeg tar i!). 20 minutter med intensiv trening er ganske kort slik at det er mulig å gi alt uten å bli utslitt. Har dog aldri trent den etter formålet, bruker den når jeg har liten tid men "trenger" en treningsøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå