MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Vi flytter i nytt hus før lillesøster kommer, og der er ikke badet så stort. Ideelt sett hadde det beste vært ett stellebord oppå badekaret - for da slipper vi å kaste ut det! Storesøster på 3 år vil jo bruke badekaret, så stellbordet bør jo kunne slås opp. Og gubben vil helst ikke feste det i veggen.. Så da har jeg tittet litt på svenske Tvättbjörne Classic. Noen som har erfaringer med dette og vet hvor vi kan få tak i det?? Evt andre løsninger som kan "tilfredsstille" våre ønsker og krav?? Badet ligger mellom soverommene, så vi kan jo egentlig ha stellebord på soverommet hennes, men jeg vil så gjerne ha vannkrana i nærheten! Takker for all hjelp, og ikke minst erfaringer om hva som er praktisk og anvendelig i hverdagen.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Vi kuttet bare litt av beina på Ikea Sniglar stellebordet vårt vi, og spikret på en ekstra planke under også, slik at det ikke kan skli- og vips så har vi et stødig og bra stellebord på badekaret, til 200 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå