gulljenta mi <3+ en til;) Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 det viser seg sånn at jeg har el i dag. hadde sex lørdag. kan det gå like vell eller lever ikke søden så lenge??? noen som vet?=)
snuppo Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 e ingen ekspert på d område, men e fikk positiv test på fredagskveld og hadde ikke sex før søndags mårran, og torsdagen og fredagen, e krysse fingrene for oss 2:-) trur d går bra e. de lev fra 2-6 dager trur e
mammas skatter <3 Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 når e vart gravid me sønnen, så hadde vi sex kvelden 2 dager før e hadde el-slim. og kvelden e hadde el-slim. sæden kan leve opp til 6 dager.
gulljenta mi <3+ en til;) Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2010 tusen takk for gode svar:) da krysser jeg fingrene jeg å for oss 2 18:35...:-) =))))) håper det blir:)
81-Mamma<3<3 Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Slik jeg har forstått det så bør sæden være der når du har eggløsning. Den trenger nemlig en stund for å svømme opp mot egget! Sæden kan leve i oppmot 6 dager ja. Så jeg synes det høres veldig lovende ut, hvis du hadde sex lørdag og eggløsning mandag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå