Ellois Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Jeg er selv 6+5 idag og begynner å lure på når den berømmelige kvalmen skal komme. Her er den helt fraværende. Eneste symptomene jeg har er veldig ømme bryster (som har vokst en del) og en helt spektakulær appetitt. Alt jeg tenker på er mat! :-O Kvalme er et fremmedord. Har jo hørt at det er bra at man er kvalm. Da er det mindre risiko for abort osv. Men her glimrer kvalmen altså med sitt fravær. Har også hørt at "alt" er normalt, at alle er forskjellige osv. men synes jo det er litt rart... Søsteren min ble overmannet av kvalme nøyaktig i uke 6 begge gangene hun gikk gravid. Men jeg er tydeligvis ikke som søsteren min. Flere som ikke er kvalme...?
Buffy07&11 Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Jeg var ikke kvalm med førstemann!! Ikke en enste dag med ubehag! Nyt det mens du kan!
Billie Jean Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Jeg ble ikke kvalm før over natta da jeg var 6+4. Sist jeg var gravid var jeg nesten ikke kvalm. Jeg tror nok jeg heller ville foretrukket det...
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Jeg er heller ikke noen ting kvalm. Det var jeg heller ikke i forrige svangerskap og jenta mi er frisk som en fisk. Tror ikke det er noen ulempe for oss som vi slipper kvalmen.
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Mer symptomer er ikke lik mer gravid. Nyt at du kanskje er en av de heldige som ikke blir kvalm. Jeg var ikke kvalm forrige gang, og fikk ei frisk jente Ingen kvalme nå heller, kun litt uggen hvis det går lenge mellom måltidene, og bilsyk på bussen som vanlig...
katrineev Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 heldiggris sier jeg bare!! jeg holder på å gå på en small pga kvalmen her. :S fytti katta.... noe så slitsomt og deprimerende...
Varm melk med honning Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Jeg var ikke kvalm en eneste dag med førstemann, håper på samme løp denne gangen. Håper virkelig jeg slipper kvalme denne gangen også!
Ellois Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2010 Ok, "godt" å høre! :-) Jeg får bare fortsette å leke matmaskin imens. Og har lurt litt på om det kanskje er årsaken til at jeg ikke er kvalm, fordi jeg spiser noe støtt og stadig. (Passer på at det meste av mellommåltidene og "snacksen" er frukt, da.) Men det blir vel bare spekulasjoner. Får bare nyte det, ja - og planlegge neste store måltid... dagens høydepunkt! ;-)
StoltHønemor<3 Skrevet 6. desember 2010 #9 Skrevet 6. desember 2010 Jeg er ikke kvalm:) Har kanskje hatt en dag med en bølgekvalme.. Men ellers null:) er 10+4 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå