Gå til innhold

snufs...når skal det bli min tur....begynner å bli lei av å prøve nå ja...

Anbefalte innlegg

ja da så det dårlig ut for noe julegave på meg.

Fikk den typiske mensen migrenen min i dag, selv om man ikke skal få mensen før man har sluttet på progesteronen...hm...

uansett...jeg tok en test nå...og den var negativ...ingen antydning...

vet det fortsatt kan være en ørliten sjanse siden testdagen ikke er før torsdag...men tror nok det toget er gått. Burde jo egentlig vises positiv i dag hvis jeg hadde vært gravid.

ååå¨ååååå...når skal det bli min tur..

(hadde embryoadopsjon i spania, satt inn to ferske embryo 25/11)

Fortsetter under...

Hei :)

Satte du inn blastocyster eller 2(eller 3) dagers embryo? Om det er to dagers, som de ofte bruker i Spania er det kanskje litt tidlig å teste? Krysser fingrene for deg iallefall!

Klem

Hei

Hvorfor setter klinikkene inn 2-3 dagers embryo når 5 dagers blastocyster har større sjanser. Synes bare at det bli så unødvendig mye smerter for dere jenter.

Stå på det klaffer før ell diden :D

Trøste klem

Jeg ser på profilen din at du har hatt en lang vei allerede, og jeg blir kjempeimponert over pågangsmotet. Så bra!

Skjønner også at "fallhøyden" nok sikkert føles større og større...

Du testet noen dager før tiden, og etter all min googling etter min inseminasjon så har jeg hvertfall lært at mange (!) ikke får positiv test før testdagen (IKM) og også etter det, så jeg krysser fingre for at du får deg en gledelig overraskelse om noen dager :)

Lykke til!

Tusen takk for svar og klemmer...det varmer:)

Tok en test igjen i går kveld og den var like negativ...så løpet er nok kjørt ja. Har tatt blodprøve i dag som jeg får svar på på mandag, men håpet er ikke akkurat det store. Gjør det kun fordi klinikken ber om det og jeg ikke kan slutte på medisiner før svaret derfra foreligger.

Er ganske tom i dag. Kommer det noen gang til å bli min tur?

:(

Skjønner du må være helt utladet Angelica!!! Det er utrolig hva man må gå igjennom...men jeg håper du kommer "styrket" ut av dette forsøket og at neste gang er DIN tur!!

Masse klemmer til deg :-))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...