Gå til innhold

Kvalme som sitter i halsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 12-13 DPO nå, testet på fredag, negativ. Har ikke testet igjen etterpå, og tenkte å vente til fredag igjen Da har tanta "tid til åp komme" før jeg tester igjen! Vil ikke sløse bort masse tester, venter heller til sjansen er større for positivt utslag! ;)

Men til overskriften; føler meg ikke skikkelig kvalm, men det føles som at det sitter i halsen. Kommer særlig når jeg blir sulten. Føles som at noe er på vei oppover, og hadde jeg slengt hodet over porselensbussen ville nok mageinnholdet kommet ut. Det går over når jeg reiser meg opp og går en runde, men så kommer det tilbake. Og nå har det seg sånn at jeg er sulten, nesten hele dagen, uavhengig av hvor mye jeg har spist! Og jeg kan jo ikke gå hele dagen å spise, så lurer på om noen har noen andre forslag/erfaringer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sånn i går kveld og i dag... jeg har tenkt at det er omgangsyken som melder sin ankomst. Jeg er på 12 dpo, så veldig likt med deg,da.... Da satser vi på at det er symptom på oss begge:)

Jeg er også i 1 pp og har ikm til torsdag, men skal ikke teste før til fredag.

Men dette er veldig spennede, så klarer sikkert ikke vente med å teste :D

Lykke til :)

Skrevet

eg hadde sånn i går kveld og i morges ...

Eg tok en g test i dag som var blendahvit men jeg tok en EL test der streken var miyy mellom det eg mene e neg og pos så kanskje den e på vei opp ... Ikkje vet eg

Skrevet

Vi får krysse fingrene for at det er positivt! :) Tror jeg tar en el-test i mårra, har vel 15 stk liggende. Testoman....... Blir så nysgjerrig!!

Skrevet

Jeg har den kvalmen i halsen i kveld også, jeg... Blir skikkelig uvel så fort jeg slutter å spise eller drikke... kan ikke spise/drikke konstant heller...

Men kan en virkelig få kvalme symptomet så tidlig? Jeg frykter omgangsyken enda, jeg...

Jeg kommer sikkert også til å teste i morra... klarer nok ikke holde meg. Blir jo testoman av å være på disse sidene :)

Lykke til med testing, spireijulegave? 1 pp :)

Skrevet

har dt sånn eg også.. blir alltid litt uggen når eg er sulten, men som dere sier, kan jo ikkje gå å spise hele dagen hehe.. blir foresten drålig under sex også:S lurer på om dt er normalt? dt har skjedd no 3 ganger på rad, vær gang vi har sex så blir eg litt dårlig. spes igår, da eg sa til typen "no må du bare komme, klarer ikkje mer" :S mereklig. noen andre som har/hatt dt sånn?

Skrevet

Blir ikke dårlig, men det er ubehagelig når han kommer helt inni meg, gjør ikke direkte vondt, men kjennes ut som han dytter noe oppover :S Så har vært litt forsiktige de siste gangene.. Men, kan jo være nervøsitet for at det kanskje er noe der, og at jeg er redd et skal skje noe galt, slik at jeg ikke slapper helt av også! Uff, vanskelig dette her. 13 DPO nå, ingen tegn til tante enda..

Skrevet

ja eg også syns dt er litt ubehagelig når han kommer helt inn i meg, spes bakfra liggende. som du sier så føles dt ut som han dytter noe oppover. litt ekkelt egentlig. men fy igår ble eg virkelig uggen, men gikk no over etter en liten stund etterpå.. men lurer på koff eg blir dt. har jo ikkje blitt dt før. føler meg skikkelig teit når eg sier til han at eg blir dårlig når vi har sex. men har bare vært sånn i 3 dager no. ble litt sånn for en uke siden også. merkelig.

Skrevet

Vi får tro alt dette er positivt! Har megavondt i korsryggen i dag. Bruker å være et sikkert tante tegn, men har ikke sett a enda :) er nå 13 DPO, så hu har vel noen dager på seg enda.....

Har du prøvd lenge, LilleMeg* ? :)

Skrevet

får håpe dt. eg har litt murringer i magen og rygg samtidig som kommer og går av og til, veldig svake murringer i magen då. og ømme pupper som eg har hatt i snart 2 uker no. noe eg aldri ellers har. eg har til vanlig flate brystknopper men no knopper de seg hele tiden og kan så vidt ta på de så knopper de seg. har ikkje prøvd så veldig lenge..

Skrevet

Det med puppene er noe jeg kunne skrevet selv! :P

Men, så er det det da, om man bare tenker mye mer over ting nå, som man prøver å bli gravid, hehe. Så jeg tar alle kropslige symptomer med en klype salt, fram til jeg evt får positiv test. Så blir ikke fallhøyden såå stor ihvertfall :)

Skrevet

hehe:P ja samme her egentlig.. men føler noen ganger at den ømheten i puppene kommer og går på en måte, er stort sett øm hele tiden, men kan være en dag eg er mindre øm også neste dag er de mer øm igjen. merkelig. har så lyst å teste, men tørr liksom ikkje heller:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...