Gjest Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Blir gal jeg nå...1 mnd siden jeg hadde det sist og da varte det i to uker...nå er det søder meg på`n igjen, føler at jeg aldri får mulighet til å slappe av og nyte dette svangerskapet...:-( er 11 uker i mrg og har følt meg veldig lite gravid i det siste. Blir så redd og bekymret av dette jeg..sliten!!
Ays73 Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Skjønner deg veldig godt... Er tungt å gå og ha det sånn. Hvorfor ber du ikke om en UL? Mener det er god nok grunn når man har brunlig utflod å få det. Har hatt det på samme måte som deg, begynte med brunlig utflod og endte opp med friskt rødt blod med klumper, men på UL viste det seg at alt var bare bra Er i dag 8+1 på vei Be om en UL slik at du blir betrygget på at alt er bra, for det er jeg sikker på at det er Lykke til Klem
Ays73 Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Skjønner deg veldig godt... Er tungt å gå og ha det sånn. Hvorfor ber du ikke om en UL? Mener det er god nok grunn når man har brunlig utflod å få det. Har hatt det på samme måte som deg, begynte med brunlig utflod og endte opp med friskt rødt blod med klumper, men på UL viste det seg at alt var bare bra Er i dag 8+1 på vei Be om en UL slik at du blir betrygget på at alt er bra, for det er jeg sikker på at det er Lykke til Klem
Gjest Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Var ikke noe hjelp å få på sykehuset, så vi har bestilt ultralyd på volvat, har time kl 0900 i mrg tidlig. Håper så inderlig at alt er bra med babyen!! Tusen takk ;o)
Gullis :) Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Hvor langt er du 2 gutter og snart en baby?
Ays73 Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Lykke til Du skal se at alt er bare bra med spiren din
Gjest Skrevet 7. desember 2010 #8 Skrevet 7. desember 2010 Tusen takk ;o)) oppdaterer når jeg har vært der jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå