Gå til innhold

TVILLINGER!!

Frøya79 - dobbel glede :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Ellois!

Du har to spennende dager foran deg... Håper alt går bra på UL på torsdag, og at du ser (minst) ett blinkende hjerte, he he. Masse lykke til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, må jeg ha nick! (Artig nick!)

Det blir spennende å høre om det faktisk er to du bærer på, eller om det bare er et "uvanlig" svangerskap for deg å være. Det kan jo være gutten som kommer også, ja :-) Skal du på UL for å få det bekrefta?

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for alle koselige gratulasjoner!

Føler meg utrolig heldig, og krysser fingrene for at alt går bra. Tenk at du sannsynligvis er 4-barnsforeldre i juli... Utrolig!

Lykke til videre i svangerskapet dere flotte damer her inne!

klem fra

Skrevet

Har alle sammen av dere vært på tidlig ul? er det helt normalt å gjøre det? bestiller dere selv? hva betaler dere?

er selv 9uker i morgen, sykmeldt i øyeblikket pga ufattelig kvalme, tretthet og svimmelhet.

gratulerer med tvillinger!!!! fantastisk!!

Skrevet

Hei!

Tror de fleste som blir henvist til tidlig UL har hatt en SA eller MA i forrige svangerskap. For min del, var det fordi jeg har hatt en graviditet utenfor livmor tidligere, og da er det viktig å lokalisere graviditeten ved senere svangerskap. Noen velger også å gå privat, men da må en jo betale selv.

Vet hvor slitsomt det er å være kvalm og trett. Håper det avtar for deg etterhvert! Lykke til!

Skrevet

Ja,jeg synes selv det er veldig rart. Spesielt siden jeg ikke slurver med pillen heller,da jeg syntes det var nok med de 2 jeg har fra før :P

Jeg bare følte det på meg :)

Hadde nok mye med at det er tvillinger i begge familiene som gjorde det,men jeg sa det til ei veninne før ultralyden. At jeg var helt sikker på det..

Jordmor og lege sa at fra uke 20 så må man ta kontrollene på sykehuset.Det er vel fordi dette er et risikosvangerskap,så de må passe på ganske ofte at alt er som det skal. I tillegg til å sjekke livmorhalsen.

Jeg er 11+0 i dag :P

Så er fortsatt tidlig :) Grugleder meg da altså til neste ultralyd,sånn i tilfelle der bare er en som ligger og makker i forhold til de 2 som låg å sprella i magen på sist ultralyd :) Som forresten var på mandagen som var :P

Skal krysse alt for deg jeg også :)

Og så krysser jeg også alt for meg også da :P

Skrevet

Har lyst på tidlig ul,men får se om det blir.

Spørs vel om legen er usikker på hvor langt

jeg har kommet. Det er visst veldig vanskelig

å kjenne på meg,sist bomma h*n med 2 uker.

Har ikke fått legetime før over nyttår. Har egentlig

ikke tid selv heller. Har fulle lister på jobb

og GLEDER meg til 22 des. som er siste dag

før juleferie. (er frisør og har fri HELE romjulai år, Takk å lov)

knasker på tørre salte kjeks og prøver å overleve.. :P

Skrevet

Uff, kan tenke meg at det blir en del sterke lukter og sånn som du helst kunne klart deg uten nå om dagen... Står respekt av frisøryrket!

Veldig deilig at du får en juleferie i år, da. Håper du klarer å nyte den ;-) Jeg har også siste arb.dag før nyttår den 22. (Er lærer). Kjenner at det skal bli nydelig med ferie!

Skrevet

Hei, og takk for svar!

Hvis du har sett at det er to stk som ligger og spreller i magen på mandag, så er den nok der fremdeles på neste UL. Skal vel mye til at en plutselig forsvinner nå som du er kommet over den mest kritiske utviklingsperioden. Jeg har tenkt tanken selv, og føler meg ikke trygg før jeg har sett to stk minst en gang til... Men det gjelder å tenke positivt :-)

Kjenner forresten flere som har blitt gravide på pillen, og det er "punktlige" damer alle sammen... så det er alltid en risiko for å bli gravid :-)

Krysser fingre og tær også her :-)

Skrevet

Hei; jeg er 5+4, og skal på tidlig ul den 21 des. Grunnen er at vi har vært gjennom IVF. Vi har satt inn 2 egg, så jeg håper jeg får se 2 hjerter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...