Gå til innhold

TVILLINGER!!

Frøya79 - dobbel glede :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke rart jeg føler meg utrolig trett om dagen... Det var TO hjerter som blinket der inne på tidlig UL i dag på 6+5... :-) Er helt sjokkskadet. Det er ingen tvillinger i familiene våre som langt jeg vet om, og hadde absolutt ikke regnet med dette. Men er utrolig GLAD. Alt så normalt ut så langt, selv om de er veldig små ennå, og det var vanskelig å se noe mer enn en liten "bønne" og et blinkende hjerte x2. Skal komme tilbake om to uker... Spennende!!!

Noen andre her inne som har fått samme beskjed??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj... gratulerer så mye. Er du bare trøtt?

Det er nemlig jeg også. La meg klokken halv ni i går og sov til 12 i dag?!

Skal på UL torsdag- spennende :)

Kose deg med to små i magen

Skrevet

Gratulerer begge to med dobbel lykke :-)

Skrevet

Gratulerer med to spirer =)

Skrevet

Oi! Gratulere så mye! Kjempe spennende:):)

Skrevet

Tusen takk!!

Det er helt uvirkelig. Det er jo tidlig ennå, og mye som fremdeles kan gå galt, men nå gjelder det å tenke positivt.

Symptomene mine er:

SYKT trett

Svimmel når jeg reiser meg brått

Uggen og småkvalm - brekker meg hvis blodsukkeret er lavt. -Er spent hvordan akkurat det kommer til å utvikle seg. Har vært veldig kvalm med begge de to andre barna mine...

Ømme pupper

Hissig...

Lykke til dere andre også!!

Skrevet

Fikk akkurat samme beskjed 6+5 jeg også :) Ikke helt uventet, da det var IVF, men et sjokk likevel!!

Er 9+2 nå, og så de på UL for 3 dager siden, og de var der enda.. Nøykatig så store som de skulle være, begge to :) Har i grunnen fått beskjed om at når man ser hjerte(ne), er det ganske sikkert!!

Så spennede tider, gratulerer så mye :)

Jeg har forresten aldri gått gravid før, og er veldig kvalm :( Spyr hvis jeg ikke passer godt på matinntaket, noe som er forferdelig, da jeg har null matlyst. Har gått ned 2 kg..

Skrevet

Oj! Gratulerer så mye! :-) Kjempespennende!

Jeg er også 6+5 idag og skal på første UL på torsdag. Er veldig spent på det med antall hjerter, da kjæresten har en del tvillinger i familien.... og det hoppet over i hans ledd... Pluss at jeg er "litt opp i åra". Tjohoo! Så vi er forberedt på 2 hjerter. Men er superglade hvis det bare er 1 også, så lenge det blinker og alt er som det skal! Pjuh.... Nesten litt FOR spennende dette her.

Men grattis igjen, med dine to små! :-)

Skrevet

Så herlig :-) Gratulerer så mye !! !

Skrevet

Så gøy!! Gratulerer så mye! dette er jo dobbel lykke:)

Skrevet

så spennende og gøy :) Gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer så mye med dobbel glede :)

Er selv gravid med tvillinger og har visst det nå i 3 1/2 :P Har bare holdt litt stille om det :))

Er 10+5uker på vei i dag :)

Skrevet

Gratulerer med dobbel gevinst =)) Blir nok superspennende det =)

Skrevet

Åhh...så koselig med tvillinger! Gratulerer :)

Skrevet

Så kjekt at dere også venter to, jolene84! Gratulerer! Det er et mirakel uansett en eller to, men kanskje enda litt større sjokk med to... :-) Hvor ofte skal du inn til kontroll nå i starten?

Dere andre: Tusen takk for gratulasjoner! Det er som noen her kommenterte: Dobbel glede! Aner ikke hvordan jeg skal klare å holde det hemmelig noen uker til. Har mest lyst å sette opp et stort banner i hagen som det står: "Vi venter faktisk tvillinger til sommeren!" :-) Hadde i alle fall blitt en snakkis i nabolaget, he he...

Skrevet

Gratulerer, så morsomt med tvillinger :)

Skrevet

Gratulerer så mye :) Spennende! =)

Skrevet

Oi oi:O) Så artig :)

Da er det ikke rart du føler deg litt ekstra sliten gitt ;) he he..

Det ligger til å få tvillinger her, men vet ikke enda:) Skal på kontroll den 16 desember så får se :o)

Lykke til videre=)

Skrevet

Hei Frøya! Gratulerer! Jeg er litt over 7 uker på vei og skal på ultralyd neste uke siden jeg er så vanvittig dårlig og utmattet denne gangen, var d ikke sist... jordmor lurte på om d kan være to, noe jeg IKKE håper... er livredd for at d skal være to, var alene med min sønn fra jeg ble gravid med han, og til han var fire år... vet ikke om d er derfor jeg er livredd, men gruer meg veldig, håper d bare er en... broren min fikk tvillinger i oktober, men d var pga at dama hans gikk på hormontabeletter...

Skrevet

Hehe, så gøy!

Jeg har en sterk mistanke om at her er to

i magen min også, er så kvalm og spyr

hver dag. Svimmel og trøtt. Noe som er veldig uvanlig for meg.

Har 2 jenter fra før og var kanskje litt kvalm i noen

dager med hver av de og ellers normal form..

men kan jo være at det er gutten som kommer også.. :P

lykke til med to i magen!! :D

Skrevet

gratulerer. jeg har tvillingbrødre og er veldig spent på ultralyden 4. juledag. da er jeg 9+3.

tvillinger er jo stort. og hvertfall en omkalfatring på tilverelsen.

masse lykek til :)

Skrevet

Frøya79:

Her ble ikke det noe sjokk at jeg ventet tvillinger da. Jeg var i grunnen helt sikker på det før ultralyd :P

Var større sjokk at jeg var gravid. Iallfall når jeg da gikk fast på pillen! :o

Jeg skal inn på kontroll igjen i starten på januar,så blir det vel ultralyd i slutten av januar tenker jeg.

Etter uke 20 så blir det enda oftere. Og de sier at da blir det kun på sykehuset man skal til kontroll.

Siden man likevel skal ta kontroller på sykehuset,så tok jeg like greit bare å starta med kontrollene mine der.

Slipper jeg å ha så mange å forholde meg til :)

Har lyst til å hyle ut om det,menne..

Jeg har lyst til å vente til ordinære ultralyd.

Så satser på at jeg klarer å vente 1 1/2mnd :P

Skrevet

Så spennende, Lightfire!

Får håpe tiden frem til 16. des. går fort... :-) Hvorfor tror du at det ligger an til tvillinger? (er kanskje frekk som spør...) Mange i familien, pergo, ivf...?

Du får prøve å holde oss oppdatert :-) Lykke til!

Skrevet

Utrolig at du ble gravid på pillen, Jolene84, og enda mer utrolig at det da ble tvillinger. Er så nysgjerrig på hvorfor du var så sikker på at det var to allerede før UL :-) Veldig dårlig form?

Hvem var det som sa at det er sykehuset som tar oppfølgingen av tvillinggravide? Selv håper jeg at gynekologen min kan ta seg av den biten... Stress å kjøre helt til sykehuset... :-)

Lurer også på hvor langt du er kommet i svangerskapet. Ordinær UL i uke 18, minus halvannen måned = 12 uker på vei?

Stilig! Spennende, spennende! Her har sjokket så smått lagt seg... Nå gleder jeg meg bare, og krysser fingrene for at jeg får lov til å beholde begge spirene.

Skrevet

Så spennende, funky! Da er det jo en god sjanse for at det er to du bærer på... :-) Hold oss oppdatert! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...