SusieQsi Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Jeg er så lemster og stiv etter 1,5 timer med skuffing i går.! Termin i morgen og håper virkelig noe skjer snart.! Jeg vil så gjerne møte mini! Prøver å være i aktivitet nesten hele tiden, men er ikke så veldig lett når man er så stiv og støl.. Har akkurat tatt inn og ut av oppvaskmaskina, og føler jeg har vært med på ett maraton! Er så leeei.!-.-' Uff, syte innlegg.. "/
Gjest Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Anbefaler deg å hvile i stedet !! Kreftene dine vil du snart få bruk for... ) Har 9 dager igjen selv, og er litt lei jeg også, men-men, ikke noe JEG kan gjøre allikevel... ) Snart har vi baby i armene !! ))))
SusieQsi Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2010 Hehe, kanskje det faktisk hadde vært en idè, men er ikke så lett å slappe av når det er skikkelig rotete rudt ènn heller. Min mann hadde gutte kveld i går, og du kan si det sånn. Det er ikke så veldig rydda her, etter de.. Så hær sitter jeg midt oppi alt, og irriterer meg over alt rotet. God jeg ikke er alene om å være lei. Ikke at jeg trodde jeg var det, men godt å høre andre si det også Gleder meg såå til å ha han i armene mine!! Årrh, får en deilig tanke! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå