lille.pudding Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Er denne positiv eller negativ? http://img585.imageshack.us/img585/294/92833894.jpg Er ni dager over ikm, og tenkte å bare teste en eltest...
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Kinkig den der! Men tror jeg ville sagt den var positiv
prøvende Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Den er nok positiv, men en positiv eltest er ingen garanti for graviditet. Anbefaler en gr.test! Men lov å være optimist da;)
Carina har to små gull Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 For meg ser den positiv ut Jeg testet med el tester når jeg ble gravid og de ble positive, men jeg brukte de digitale for å være 100% sikker. Håper du får utslag på gr testen snart. Masse lykke til
lille.pudding Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2010 Vet at det ikke er graviditetstest, men måtte bare prøve får negativ graviditetstest da, så :,( Carina, testa du meg med graviditetstest først?
Carina har to små gull Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Nei jeg testet først med el tester. Men jeg gikk ikke så mange dager over ikm før gr testen ble positiv. Derfor testet jeg ikke før 4 dager etter ikm. Da først med el test bare for å gjøre litt spenning i det og så med gr test med billig strimmel. Denne ble svk positiv. Har aldri fått sterke streker på billig strimmelene så jeg kjøpte meg en digitaltest. Sjønte vel egentlig at jeg var gravid da jeg er en spotter og det enda ikke hadde starta. Hvilke tester har du brukt???
lille.pudding Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2010 Ååå jeg skjønner.. Jeg har kun testa med billigstrimler... Fått blendahvit hver gang :,( har eeeegentlig mista motet... Men den eltesten ble jo ganske sterk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå