Gå til innhold

Håper det er noen snille damer som har peiling på NAV sitt reglement som kan ta seg tid til å se på dette :-)

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 7 og har etter beregning termin 04 august. Nå har det seg slik at jeg har sagt fra meg jobben min, men har full lønn uten arbeidsplikt ut juni 2011. Hvordan blir dette med foreldrepenger når jeg VET at jeg er uten inntekt etter juni?

Fortsetter under...

hei hei :) du har rett på foreldrepenger/permisjonspenger så lenge du har hatt intekt 6 av de 10 siste månedene før du går ut i permisjon :) dvs du får lønn i permisjonstiden din :)

Tusen takk for svar :-)

Ble bare usikker ettersom jeg er uten jobb når permisjonen starter. Redd for at NAV skal "være kjipe". Har dårlig erfaring fra forrige svangerskap da jeg søkte om svangerskapspenger. De brukte 7 (!!!!!!!!!) mnd på å behandle søknaden min.....

nav bruker ikke å være de letteste å ha med å gjøre nei... klok av skade ... :/

men denne gangen kan du slå i bordet for du har alt på din side, har du inntekt får du penger uansett om du jobber eller får lønn uten å jobbe :))) lykke til med nav, det kan vi alle trenge ;)

nav bruker ikke å være de letteste å ha med å gjøre nei... klok av skade ... :/

men denne gangen kan du slå i bordet for du har alt på din side, har du inntekt får du penger uansett om du jobber eller får lønn uten å jobbe :))) lykke til med nav, det kan vi alle trenge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...