Gå til innhold

Voksesmerter? AU !!

Anbefalte innlegg

Da våkna jeg i natt, igjen, med noen helt grusomme smerter i magen. Magen var kjempe hard, som ved kynnere/rier, og det gjorde vondt over hele magen og bak mot ryggen. Intensiteten varierte litt, som i tak, men den ble aldri helt borte, som med rier. Måtte bare opp av senga for å bevege meg litt, tenkte kanskje det kunne hjelpe litt. Gikk til slutt og la meg igjen, sovna vel etter ca 1,5 time med smerter. Er i 27 uke nå, er dette voksesmerter da? Livmoren strekker seg mye i disse ukene? opplevde ikke noe lignende i mitt forrige svagerskap.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142645666-voksesmerter-au/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i uke 22 nå og jeg har slitt skikkelig med kynnere... de er kraftige hos meg og hele magen blir steinhard! høres slik ut som du beskriver... når det er sagt skal jo ikke kynnere vare konstant i så lang tid som du sier... jeg har 4-5 i timen og noen ganger oftere men de varer i maks 30 sekunder av gangen... Dersom det ikke gir seg ville jeg ringt jordmor for å høre sånn at du eventuelt kan sjekkes. Jeg ha rogså smerter bak mot ryggen iløpet avdagen, men har blitt så vant til det. Jeg våkner også om natten og har vondt og merker da at det skyldes at hun lille i magen sparker rett ned mot den ømme livmoren min:)

Ring til jordmor og hør så slipper du bekymre deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...