Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Theo eller lasse??? Stemmer motass med stor takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lasse er litt kult. Egentlig kallenavn for Lars, men det gjør jo ikke noe. Theo er veldig lite pent. Kall han i det minste Theodor da. :) Stemmer på Lasse.

Skrevet

Syns ikke Theo er et helt navn, men liker Theodor bedre enn Lasse.

Skrevet

Lasse! Jeg synes nesten ikke det er nødvendig å gi noen navnet Theo for om man heter Theodor blir man kalt Theo mesteparten av tiden uansett, men i tillegg har man et fullstendig navn som også passer seg utover barnehagealder, men jeg tror jeg foretrekker Lasse over Theodor også selv om Theodor er et fint navn.

Skrevet

Uten tvil Lasse! Theo liker jeg ikke. Det blir for mye kallenavn for meg. Men hadde valget stått mellom Lasse og Theodor hadde det uten tvil blitt Theodor. Kanskje det kan være et alternativ til Theo?

Skrevet

Av de to: Theo! Klassisk, fint og leddet også for en voksen mann. CBS med Matheo eller Theodor?

Lasse er forferdelig synes jeg.. Passer som kallenav til en liten gutt som egentlig heter Lars.. Leddet ikke til en mann!

Hva med Lavrans? Utrolig stilig navn, som i likhet med Lars og Lasse stemmer fra navnet Laurentzius.

Kall barnet alt annet enn Lasse :-/

Skrevet

Beklager skrivefeil og rare ord; overivrig retting på mobilen

Skrevet

Theo er fint (evt Theodor). Lasse er ikke pent synes jeg, og mer kallenavn enn vanlig navn ja...

Skrevet

Theo er fint (evt Theodor). Lasse er ikke pent synes jeg, og mer kallenavn enn vanlig navn ja...

Skrevet

Liker ingen, men Lasse er vel minst verst. Foretrekker absolutt Lars eller Teodor, men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...