Gå til innhold

Flere som får to tette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det ca 15 mnd mellom ungene. Har en sønn på 6 mnd og er 4+5 nå. Hadde vært koselig å blitt kjent med flere i samme situasjon, men også dere som er gravide uten at det blir to tette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en på vel 1 år nå, og hun mangler 3 mnd på 2 år før denne kommer. Det er ikke ekstremt tett, men det er da tett nok, kjenner jeg;) I tillegg har vi en snuppe på 3! Så det skal jammen bli jubel i stua!!

Skrevet

Ja da tror jeg virkelig det kommer til å bli jubel i stua hehe :)

Var det planlagt at dere skulle ha de så tett? Her var det ikke planlagt, så det kom som en overraskelse. Men kanskje mest på samboer stakkars, visste ikke helt hva han skulle si når jeg fortalte det til han.

Skrevet

Sistemann var ikke akkurat planlagt, nei.. Så det kom som et sjokk på oss begge! Men vi har både husrom og hjerterom, så det skal nok gå bra! Kunne ventet i noen mnd til bare..

Skrevet

hei hei! Her har vi en på 3,5 år, en på 11 mnd og sÅ konner det en liten en rundt 4 juli:)) Så det blir 18 mnd mellom de to minste. Skulle ha 3 barn, men sistemann kom litt raskere enn forventet gitt... ja ja absolutt like velkomment selvfølgelig. Når nyheten først sank inn begynnte vi bare å glede oss:))))

Skrevet

Hei

Har en gutt på straks 11 mnd og er gravid igjen :-) Han blir ca 19 mnd når han blir storebror.

Går alt som det skal så har jeg termin 8 august.

Skrevet

Her har jeg også en bebis på straks 6 mnd, og er i uke 6 (tror jeg) Har egentlig ikke kontroll.. hehe.. mulig jeg må bli sendt på UL for å få termindato...

Men d er kjekt at d er andre i samme situasjon. Da tenker jeg på tips ang f.eks søskenvogn:) Jeg var på vei til å kjøpe ny vogn til bebis nå i disse dager, men d blir d iallefall ikke noe av:) Må vel ha søskenvogn:)

Skrevet

Så morro at det er flere i samme situasjon som meg.. Hvor i landet er dere fra?

Føler meg foreløpig alene om dette sv.skapet siden samboer ikke vil snakke noe om det enda. Han sa han ikke ville snakke så mye om det før jeg er over de 12 første ukene fordi han vil ikke bli for knyttet i tilfelle det går galt. Så da er det veldig kjekt for meg å ha andre å snakke med :)

Ja er kjekt at vi kan tipse hverandre om diverse ting som f.eks søskenvogn:)

Skrevet

jeg har også en sønn på 6 mnd og tror jeg er litt over 6 uker på vei:) Er fra vestfold:) Noen som vet hvordan det blir med penger fra nav?

Skrevet

Ja det med nav har jeg også lurt veldig på..

Hvor i vestfold er du fra "juni2010barn"? Er selv fra vestfold, men bor ikke der lenger nå..

Skrevet

Bor i stokke nå:) jeg tror jeg leste et sted at man fikk penger fra nav men om man hadde valgt 80% og valgte 80 igjen så fikk man kun 80% av de 80%. men om man jobber en dag får 80% av 100%. litt dårlig forklaring.hehe

Skrevet

Det er slik jeg har forstått d også juni2010barn...Jeg har 80% nå, så mulig jeg velger 100 neste gang. Har ikke så mye å rutte med synes jeg:)

Lurer på om jeg ikke husker deg fra tidligere i år jeg juni2010barn... Vi var nok i samme terminklubb, og jeg innbiller meg at jeg husker nicket ditt.. Min bebis kom 12. juni...

Sykt at dette er andre jula på rad vi er gravide!!!!!!!!!!! Når skal jeg få den ølla til pinnekjøttet da

Jeg er fra møre og romsdal forresten

Skrevet

Har en gutt på 9 mnd som er 13 mnd når babyen kommer :)

Skrevet

Hvor i møre og romsdal er du fra "første gang:) + en til på vei!"? Jeg har nettopp flyttet til Ålesund

Skrevet

Fra Kristiansund... Har du vært på 3d i ålesund? Mente ikke med dette frøet altså, men tidligere:) Lurer på om vi kommer til å dra dit. "Må" jo på 3d:p

Skrevet

er du langt på vei du da Linda <3 Venter nr 2 :)? Eller tenkte jeg heeelt feil nå:)

Skrevet

nei har ikke vært på 3d i ålesund ettersom jeg nettopp har flyttet hit.. Men ska på 3d når den tid kommer:) husker i forrige sv.skap at det var en kjempe opplevelse å se babyen på 3d, da fikk han jo et ansikt.

Skrevet

Ja, jeg syntes d var kjempestas. Var da i uke 15 pga at jeg var utålmodig.. hehe.. Men skal prøve å vente litt lengre denne gangen..:) Kjønn vistes meget godt i uke 15 faktisk. D overrasket meg veldig. Er jo så nysgjerrig. :)

Skrevet

Ja det kan godt hende, min kom for tidlig så ble sent i mai istedenfor. Ja jeg velger også kanskje 100% neste gang, merker de 20 % ganske mye på lommeboka:P Gleder meg allerede til å kjenne sparkene i magen:)

Skrevet

Slenger meg på denne tråden jeg,er snart 10 uker på vei og har en sønn på 6 mnd. Så han blir 13 mnd ca når neste kommer. Blir sikkert herlig hektisk i et par år hvertfall. Men var jo dette vil ville.

Er fra vestfold jeg og:)

Skrevet

Har dere fortalt noe til de nærmeste? hvordan reagerte de? selv har jeg ikke sagt noe ennå, venter til jeg har vært hos legen.

Skrevet

Her blir mini 1 1/2 år når lillebror/søster kommer til verden! Det var planlagt også så kom ikke som et kjempestort sjokk. Men kommer til å bli veldig travelt fremover! :) Mange som har reagert med ALLEREDE?? :)

Skrevet

Litt samme reksjon her også, men de sier at d bare er koselig. Den som er mest skeptisk til dette er meg selv:) Men vi har sagt d til begge familiene og venner. Skal til lege neste uke.:)

Var ikke planlagt hos oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...