Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Hei, jenter! Jeg har fri fra jobben i dag, og hva har jeg så langt gjort på fridagen min?... Sovet! Kjørte ungene i barnehagen kl 8, og så gikk jeg og la meg igjen, og måtte kjempe med mobilen for å komme meg opp kl 11.30... Kunne sikkert sovet hele dagen! Jeg er 6+5 i dag, så er ikke så langt på vei. Kan ikke huske at jeg var SÅ ekstremt trett de andre to gangene. Ellers ligger kvalmen og spionerer på meg i buskene. Dukker frem når blodsukkeret er lavt, og jeg brekker meg på tom mage. Har hatt to tilfeller av ekstrem svangerskapskvalme, så jeg er godt forberedt på at det slår til også 3. gangen, men en håper jo i det lengste at en slipper unna. Tror den invalidiserende kvalmen kom mye tidligere de andre gangene. Tror jeg var helt ødelagt allerede i uke 6, og det har i alle fall ikke skjedd denne gangen... Skal forresten på tidlig UL i ettermiddag. Har hatt en exu. og da er det alltid greit å få konstatert at graviditeten er på innsiden av livmoren denne gangen... Håper også på å få se et lite hjerte som banker :-) Ha en strålende dag!
andy69 Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Hei Samme her, er utrolig trøtt og småkvalm. Lykke til med UL. Er det mulig å se hjerte aleerede? Var på UL i dag pga litt blødning og fikk ikke sett noe annet en TO tydelig sekker. Skal på UL neste uke og da er jeg ca der du er i dag. Vil så gjerne se liv! Lykke til
HappyNappy Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Så kjedelig du føler deg i koma, men du er ikke alene. Er 7+6 og kan sove hele tida om jeg har muligheten, det var sånn jeg skjønte jeg var gravid. Som hjemmeværende med 2 små kan overveldende tretthet og ekstrem svangerskapkvalme være ganske lammende. Jeg prøver å trøste meg med at det skal snart (les ca uke 16) være over. Lykke til!!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2010 Ikke rart jeg føler meg utrolig trett om dagen... Det var TO hjerter som blinket der inne på tidlig UL i dag på 6+5... :-) Er helt sjokkskadet. Det er ingen tvillinger i familiene våre som langt jeg vet om, og hadde absolutt ikke regnet med dette. Men er utrolig GLAD. Alt så normalt ut så langt, selv om de er veldig små ennå, og det var vanskelig å se noe mer enn en liten "bønne" og et blinkende hjerte. Skal komme tilbake om to uker... Spennende!!! Dere andre som også går rundt i Zombietilstand: Lykke til videre! Vi er utrolig heldig som får lov til å oppleve hvordan det er å være gravide, og vi glemmer fort hvor ille det av og til er... :-)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Så spennende med tvillinger! Dobble gratulasjoner til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå