Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er bagen funnet frem, og jeg tenkte å impregnere den siden den har vært brukt i ca 6mnd til storesøster. Har vask-inn, sko/tekstil spray og sofaspray impregnering, men vet ikke helt hva jeg skal bruke. bagstoffet rundt kan ikke tas av, så det må jeg spraye uansett.

Hva bruker dere andre?

Fortsetter under...

Skrevet

Hei! :)

Snakket faktisk med en ekspeditør på babyshop om dette på lørdag.. Nå har jeg kjøpt den impregneringssprayen de har på babyshop. (tekstilspray) Hun mente at skoimpregnering skulle IKKE brukes, for disse var det endel avgasser i som kunne skade barnet. Men med vanlig tekstilimpregnering (som bare var beregnet for tekstiler) skulle trekket sprayes utendørs, og luftes i ca 20 min. Da kunne vognen taes i bruk med en gang =) Så anbefaler deg egentlig å snakke med noen som jobber med dette, det kan jo hende du faktisk kan bruke noen av de sprayene du allerede har, fremfor å kjøpe ny :P

Lykke til =)

Skrevet

Supert, takk:)

Klarte ikke vente, så vaska det som kan vaskes med impregneringsvask, nå gjenstår bare å se på alle sprayene hva som kan brukes.

Hva heter den du har kjøpt?

Skrevet

Den som babyshop anbefaler er Fiber ProTector Impregnering, den har oransj lokk og kan brukes på det aller meste. Som det skrives her så skal denne ikke inneholde noe være skadelig for den lille, men den bør nok luftes godt uansett ;)

Skrevet

Mente å skrive at den ikke skal inneholde stoffer/gasser som er skadelig for den lille ;)

Skrevet

Takk Lillevenn:)

Gleder meg til vi triller våre impregnerte vogner om ikke lenge! :)

Annonse

Skrevet

Me too :) Blir så bra, det meste er klart nå ;)

Skrevet

Jaa, den jeg har fra babyshop heter Fiber ProTector Impregnering :) Har ikke brukt den enda, tenkte jeg skal vente til jeg har kommet litt lenger :)

Masse lykke til, dere er ikke de eneste som gleder dere til å trille ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...