Gå til innhold

Hvilkent navn liker dere best av Caspian og Christian?

Mamma til 3 gutter-<-@

Anbefalte innlegg

Vi er forsåvidt enig om navnet Christian, men jeg synes det blir for enkelt. Mine andre 2 har ikke så vanlige navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at Christian er finest.

Caspian høres ut som det caspiske hav, eller en hest om du vil. snooodig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Caspian er kjempefint og orginalt :-) Christian er jo også helt ok, men veeeeeldig vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe morsomt at dere fobinder det med en hest, har aldri gjort det ;O)

Takk for svar, kanskje jeg kommer på et annet navn VS Christian hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...blir som da jeg hadde et ønske om "Linnea" på ene trulta vår, men fikk klare tilbakemeldinger fra flere damer på at Neeei, det burde du aldeles ikke, det minner om do-papir! Hehe...har visst vært et do-papir som het det en gang ;p

Men...siden begge alternativene dine er c-navn, er det fordi dere vil at han skal ha et navn på c? Hva med Casper?

Av dine alternativ synes jeg på en måte Christian er bedre en Caspian (Caspian høres i mine øre LITT rart ut), men samtidig har jeg alltid syntes at Christian/Kristian har vært et veldig ordinært og litt kjedelig navn, mest sannsynlig fordi det er så gruli mange som heter det...

Men jeg synes iaf Casper er et søtt navn...-selv om jeg tenkte på spøkelset Casper første gangen jeg hørte navnet på et barn, men det tok ikke lang tid før jeg vente meg til det og i tillegg synes det var veldig søtt og koselig.

Og sånn KAN det jo hende at det vil oppleves med navnet Caspian også, hvis dere skulle velge å gå for det. LITT rart i starten, men så blir man vant med det, også er det bare veldig koselig og ikke minst et navn som ikke såå mange andre har -er jo litt gøy det og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har bare falt på navnet Christian, vil ikke at han skal hete Casper.

Mine 2 andre barn heter William Aleksander (bruker bare William), og Tirian (pappan som fant på det, jeg likte det overhode ikke, men vendte meg til det, og nå er det bare herlig ;O) )

Så hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...