Fizzymed2små Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Er lat i dag, orker ikke lage middag... huff
EgG Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Nei, det tror jeg ikke. Tror du kan spise alt som vanlig, med noen unntak selvfølgelig. Jeg fikk beskjed om å spis som normalt, men følg med om barnet reagerer på noe i ettertid. Grandiosa er nok helt trygt.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Tror det går helt fint, Grandiosa funker bra her på ekstra travle og slitsomme dager )
lillespire08+10 Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Jeg spiser alt mulig når jeg ammer. Orker ikke ta "sorgene" på forskudd. Spiste en pizza med pepper og løk, uten at jenta mi reagerte. Drikker litt brus, varmebehandlet løk, taco osv. Merker ingen forskjell. Så ungene er forskjellige.
Lykkemin Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 her må du nok bare prøve deg frem for det varierer nok fra baby til baby. Jeg har prøvd to ganger og han fikk vondt i magen begge gangene
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Mange myter og mye overtro ute og går når det gjelder mat & amming- man kan spise det aller meste uten at det gir magevondt hos baby, så kos deg m Grandisen du, med good samvittighet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå