Gå til innhold

Når og hvortid og hvordan...? JA jeg lurer ;P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når , hvortid, hvordan og i det hele tatt hvilken?

JEPP!

Jeg lurer, jeg lurer :P

Når kan jeg begynne å bruke vippestol?(altså liggende først..)

Når kan jeg begynne å bruke bæresele?

Ungen er 5 uker gammel, 5,5kg og ca 60lang..

MEN når gjorde du? og hvortid?

og babycall.. hvilken har du?

fornøyd og når begynte du å bruke det?

taaaakkk ;))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte vippestolen i liggende posisjon fra dag en. Gikk helt fint.

Bæresele kan du også starte med tidlig. I allefall fra ca 6uker. Jeg brukte bæreselen slik at babyen lå med hodet mot brystet mitt når hun var så liten.

Vippestolen brukte vi når vi hadde besøk f.eks. slik at jeg kunne spise kake etc sammen med resten og i tillegg ha hun ved siden av meg slik at hun fikk til å delta.

Bæreselen var veldig kjekk å bruke når jeg var uten å handlet.

Vi har to babycall. En philips advent, sånn passe fornøyd med den, men duger når snuppa sover ute.

Også en super nova som vi bruker på natta. Den er vi mest fornøyd med.

Vi begynte med babycall når snuppa begynte å sove ute. Jeg ville ikke ha slik med dect eller hva det heter. Synes de virket utrygge, men jeg vet det er flere som har de.

Skrevet

Tror du må se det helt an. :) Alt med måte da.

Jeg tok i bruk vippestolen rundt uke 4\5 om jeg husker rett. Kom ikke på at jeg hadde den før da.. :P Var bare noen minutter om gangen da.

Bæresele er vel fra 3kg. Det som sto på min bæresele.

Tror ikke jeg tok min i bruk før han var rundt 3mnd, men hadde ikke bruk for den før. Egentlig blitt brukt lite. Han likte heller ikke å ligge i sjal.

Har en billig helt enkel babycall fra Avent. Begynte å bruke den rundt uke 10, for da la vi han på et fast tidspunkt på rommet. Og han sov bedre med døra lukket, og jeg ville høre når han lagde lyd. Syns det var bedre å løpe inn med engang, istede for at han måtte ha grint høyt for at jeg skulle høre han.. :)

Skrevet

Vi brukte Babybjørn vippestol fra han var ca en uke, i liggende stilling er det ikke noe problem.

Bæresele kommer an på hvilken du har. Vi kjøpte først Ergo bæresele med spedbarnsinnlegg, skal kunne brukes fra babyen er nyfødt, men sønnen min hatet å ligge i den. Når han var 6 uker gammel kjøpte vi Close Baby Carrier og det var suksess med en gang.

Vi har Super Nova babycall, er kjempefornøyd med den! Begynte å bruke den når han begynte å legge seg før oss. Han sover på vårt rom så vi bruker den fra han legger seg til vi legger oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...