Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg i min 12 uke:) Om 6 dager skal jeg over på 2 trimester :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 10+4, så er i min 11 uke:) om to dager begynner jeg på min tolvte:)

Når har du termin?:)

Skrevet

Idag er jeg 11+1 :) Og har termin 28-29.juni :) Skal bli godt å komme over 12 uker :) Når har du termin? :)

Skrevet

Jeg er 11+3 og har termin 26.juni! Ser frem til å komme over i 2.trimester, da det er mye snakk om abort her inne. Selvsagt får folk ta opp det de vil, men det har ingen god effekt på andre. Dermed har jeg ikke vært her inne på mange uker, men nå begynner jeg å glede meg. Lykke til til deg og den lille:)

Skrevet

er fullgåtte 11 uker idag så nå er det bare 1 uke igjen så er jeg også 12 uker!!! gleeeder meg ;)

lykke til alle sammen, nå er det stor sjangse for at dette går bra!!!!

Skrevet

11 + 2 her, og gleder meg til 2.trimester ja :)

Blir kanskje litt mindre bekymring da? Men etter å ha vært på UL og sett den lille, frisk og sprellende etter en blødning, tenker jeg at dette SKAL gå bra :)

Lykke til til oss alle :)

Skrevet

Ja har vært mye abort snakk her inne. Men det er ikke til å unngå. Da er det bedre å ikke være her inne en liten stund :) Jeg har vært inne her mindre nå siste tiden :) Men nå har jeg bare 5 dager igjen, å da tenker jeg at det ikke går galt, noe jeg egentlig har tenkt hele tiden :) Jeg har ikke vært på UL enda, venter til ordinær UL :)

Gleder meg maaaaasse til å komme over på 2.trimester :)

Sjefen min fikk vite at jeg var gravid idag. Egentlig har jeg bare jobb der i 3 mnd tilsammen, men han lurte på om jeg ville fortsette, selv om jeg er gravid:) hehe.. Men jeg skal såklart flytte, så får se :)

Vertfall masse lykke til alle sammen :) Dette er spennende!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...