Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter blir 7 måneder på mandag, og er ei frisk og fin lita jente. Den siste uka har hun begynt å legge seg halv sju og det funker fint. På dagen sover hun litt ustabilt, men som regel 2 eller 3 dupper så hun sover ikke for mye i alle fall.

MEN det har dessverre oppstått et forholdsvis stort problem. De siste 4 nettene har hun våknet ca kl. 03. Da ligger hun våken 1 time og prater med seg selv. EN gang sovnet hun av seg selv, men de andre nettene har hun begynt å gråte. Forrige natta måtte vi stå opp med henne kl. 05.10 for hun var rett og slett ikke trøtt. Sov da 40 min fra kl. 03 til kl. 07 på morningen.

Hva i alle dager skal vi gjøre? Det virker jo ikke som hun våkner pga oppmerksomhet siden hun bare ligger å snakker og koser seg den første timen. Jeg og samboeren begynner å bli utslitt. Før sist uke har hun bare sovet hele natten 1 gang siden hun ble født og har alltid ligget urolig og våkna mange ganger på natta. Hun får kveldsmat kl. 18 og pupp igjen kl. 06 på morningen.

Håper så inderlig at noen kan hjelpe meg!

Burde jeg tatt kontakt med en kiropraktor?

Begynner å bli desperat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter. Trenger sårt noe råd...

Skrevet

Vi har og en periode som det der nå. Bare bytt ut hun med han så er det helt likt. :P Har desverre ingen skikkelige råd som jeg vet funker. Jeg fikk tips om å kanskje gi mer mat, eller kraftigere mat. Kanskje 8mndsgrøten istede for 6mnds grøten osv. Så nå prøver jeg Nestle God natt grøt til 6mnd (Ville ikke prøve 8enda, for min er akk blitt 7mnd, men det ser du selv) Så får vi se om reklamen stemmer og rådet funker. Skal i tillegg gi han ett måltid med brød og, for å se om det kan hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...