Gå til innhold

Trodde endelig det var min tur i natt - men neida

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i 4 tiden med skikkelige sammentrekninger som gjorde litt vondt og holdt på en stund om gangen. Ca 5-6 ganger i løpet av 1,5 t. Men så ga det seg :( var heelt sikker på at endelig det var min tur i dag!!

Hvor lenge har dere andre gått med sånne lure-rier før det har satt ordentlig i gang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt 3 sånne kvelder de siste 2 ukene... Riene har vart i

3-5 timer, og jeg har vært så sikker på at NÅ skjer d! (venter

nr.3 og har aldri opplevd noe sånt før)

Er nå 1 uke på overtid...

Kan jo håpe på at d gjør noe med modningen, så fødselen går

fortere når det først setter igang?!!

Lykke til!

Skrevet

Hehe, kjenner meg veldig igjen her! :-)

Jeg hadde fire netter med sånne rier (litt kraftigere for hver natt) før forrige fødsel. Den første natta trodde jeg selvfølgelig at det var igang, og vi ringte føden på morgenkvisten bare for å varsle om at vi sikkert kom i løpet av dagen, Stor skuffelse når det ikke ble mer!

Skuffelsen og frustrasjonen ble større for hver natt, samtidig som riene ble kraftigere (men ikke veldig vonde, nå som jeg vet hvordan en skikkelig vond rie kjennes ut også...). Men det var psykisk slitsomt og ble lite søvn.

Kan trøste deg med at ungen kom ut til slutt, og at riene hadde en effekt på meg (modning + 1.5 cm åpning).

Det var min historie, men det sier selvfølgelig ikke noe om hva som kommer til å skje for deg... ;-)

Lykke til!

Skrevet

Høres bra ut, da satser jeg på maks 3-4 netter til ;) Håper håper håper virkelig ungen vil ut snart :)

Skrevet

Bare hatt én sånn natt der jeg kunne time sånn noenlunde hittil, jeg :/ Men urk!, så mye vonde kynnere jeg har hatt - i ukesvis! Og de er nesten konstante, ikke sånn at de går over når jeg skifter stilling/reiser meg osv. Blitt noe roligere siste dagene da.

Nå er det på det nivået at jeg ser meg i speilet om morgenen og får nesten lyst til å grine av hvordan jeg ser ut før sminken kommer på - med sminke kanskje 10% bedre...Tørre, hovne, sprukne lepper, stor nese, ringer under øynene, begynnende dobbelthake - er det dette som så pent kalles fødefjes :P?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...