Gjest Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Snuppa nærmer seg 7 mnd og mensen har ikke kommet, ammer ikke ofte på natten lengre, men noe på dagtid. Sist gang (natt)ammet jeg leeenge så mener å huske at den kom sent da. Ikke det at jeg savner den, stay away (!!), men blir jo litt mistenksom da. Har tatt 2 graviditetstester siste tiden selv om jeg vet at de er negative, men måtte bare få det bekreftet! Hva med dere?
Bustehue Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Har heller ikke fått mensen igjen.. Gutten er 8 mnd.
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 min lille er 8,5mnd og mensen har ikke kommet tilbake.
AngryBird Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Tror jeg har fått tilbake nå. 13 mnd etter fødsle.... SIkkert en kombinasjon av cerazette og amming.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Min rundet 6 mnd den 27 nov og jeg har heller ikke fått den tilbake, tak og lov Har ikke ammet på natten på flere mnd, ammer kl 18.30 og igjen i 05 - 06 tiden Håper den holder seg borte mye lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå