Babyønske44pp Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 jente 26 fredrikstad straks prøvd i fire år ønsker å komme i kontakt med noen som er i samme situasjon som meg. dele tanker,erfaringer osv. kanskje også støtte hverandre igjennom eventuelle graviditeter osv klemmepå
iriskhy Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Heisann Fortvila_skuffet_og_trist Jeg er her!! Bor ved grensa gett =D Bare jeg har ikke slitt like lenge som deg! -.- Vi har prøvd siden august 2009, uten hell.. Jeg mangler eggløsning, og han går til utredning nå Jeg kan skjønne at du er fortvilet, når ønsket er så stort, så blir skuffelsene værre for hver gang hos meg ihvertfall Men jeg tar det med godt mot.. Jeg fikk beskjed av gyn. om å gå ned i vekt, så det er det jeg sliter mest med for tiden da =p det må til for at en graviditet skal komme nærmere vel.. Eller, for å få vanlig syklus.. Har du gått til utredning etc? Er det noen spesiell grunn til at det ikke sitter hos deg, med tanke på at du har prøvd ganske lenge? *sender en klem tilbake*
Tante_Esel Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 hei er fra fredrikstad, bor i særp... prøvd siden sept 2008. nå skal vi i gang med ivf... har dere prøvd andre alternative behandlinger for å bli gravid? Jeg kan anbefale ELISABETH FUNDINGSRUD i gamlebyen.... hun er 50%jordmor på sykehuset og 50% akupunktør... hun har spesialisert seg på barnløshet, og er helt herlig å snakke med!! hun tar kun 200 kr pr gang!
iriskhy Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Henne skal jeg jaggu ta kontakt med! Henne jeg har vært hos her, som også er gyn. er ett hespetre uten like =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå