Gå til innhold

noen fra østfold distriktet,som vil bli kjent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jente 26 fredrikstad

straks prøvd i fire år

ønsker å komme i kontakt med noen som er i samme situasjon som meg.

dele tanker,erfaringer osv. kanskje også støtte hverandre igjennom eventuelle graviditeter osv :)

klemmepå:)

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Fortvila_skuffet_og_trist :)

Jeg er her!! Bor ved grensa gett =D

Bare jeg har ikke slitt like lenge som deg! -.- Vi har prøvd siden august 2009, uten hell.. Jeg mangler eggløsning, og han går til utredning nå :)

Jeg kan skjønne at du er fortvilet, når ønsket er så stort, så blir skuffelsene værre for hver gang hos meg ihvertfall :P Men jeg tar det med godt mot..

Jeg fikk beskjed av gyn. om å gå ned i vekt, så det er det jeg sliter mest med for tiden da =p det må til for at en graviditet skal komme nærmere vel.. Eller, for å få vanlig syklus..

Har du gått til utredning etc? Er det noen spesiell grunn til at det ikke sitter hos deg, med tanke på at du har prøvd ganske lenge?

*sender en klem tilbake*

Skrevet

hei

er fra fredrikstad, bor i særp... prøvd siden sept 2008. nå skal vi i gang med ivf...

har dere prøvd andre alternative behandlinger for å bli gravid?

Jeg kan anbefale ELISABETH FUNDINGSRUD i gamlebyen.... hun er 50%jordmor på sykehuset og 50% akupunktør... hun har spesialisert seg på barnløshet, og er helt herlig å snakke med!!

hun tar kun 200 kr pr gang!

• 2 uker senere...
Skrevet

Henne skal jeg jaggu ta kontakt med! Henne jeg har vært hos her, som også er gyn. er ett hespetre uten like =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...