Gå til innhold

Forventet meg at det skulle bli tyngre!

ungmortil3

Anbefalte innlegg

Jeg er i min 31 uke nå og hadde på forhånd forberedt meg på at jeg skulle hatt supermange plager, vært tung som en hval og nesten ikke klarte vente på en fødsel. Men jeg føler meg ikke særlig tung, bekkenet er superfint, jeg har 0 vann i kroppen osv.. Skriver ikke det her for å gni det inn altså, men jeg tenker bare: er det mulig?

Fortsetter under...

Høres herlig ut :) Her sliter jeg litt med bekkenet allerede i uke 9, men har fått vite at konsentrasjonen av hormoner er størst nå, og at det nødvendigvis ikke trenger å bli verre *håpe-håpe*. Det verste er derimot den konstante kvalmen, fullstendig mangel på matlyst og problemer med å holde på veske. Håper det går over snart!

Lykke til videre :)

• 3 uker senere...

Da har vi det veldig likt Kaktuz. Er fullgåtte 34 uker til torsdag og har omtrennt ingenting å klage over her. Var superkvalm i begynnelsen og kvalmen varte litt lenger denne gangen enn sist, men så fort den biten var over har alt så og si vært en dans på roser. Halsbrannen har kommet litt til tider, men det er jo bare barnemat i forhold til hva andre sliter med :).

Så deilig da :)

Jeg vet jeg ikke kommer til å være like heldig jeg da,siden jeg i begge tidligere svangerskap har fått mye vann i kroppen.

I tillegg til å ha blitt grusomt stor! Altså grusomt stor mage. Får store barn også. Nesten 5-kilos barn.

Så jeg regner med jeg blir mye større enn det.

Får mye vann i kroppen igjen.

Mye bekkenvondt.

Menne..

Gler meg;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...