Gå til innhold

hvilken uke var dere på ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått time til ultralyd etter nyttår, er da 21 uker akkuratt. Er ikke dette litt seint? når har dere andre vært/ har time?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var 18+4, som ble til 18+5 denne gang. Forrige graviditet var jeg 19+6 som ble til 20+0.

Skrevet

¨så spennende :) jeg skal også på ordinær ultralyd til tirsdag ... gleder meg ..

var i uke 14 hvor jeg fikk beskjed om at jeg hadde en gutt i magen , så det blir spennede å se om dette stemmer :)

Skrevet

Har fått time, er da 19+4..

Skrevet

Jeg hadde time til ordinær ultralyd når jeg var 19+2. Var også til en ekstra ul når jeg 13+6, men det var en del av oppfølgingen jeg skulle ha.

Skrevet

jeg var 18 + 2 da jeg var på ordinær ul..

ei venninne av meg skal denne uken, og den dagen er hun 19 + 6..

så veldig forskjellig på når man får ul..

Skrevet

Fikk ul i uke 18+4 som ble til 18+0 :)

Har fått ul i 18+ et eller annet alle gangene til tross for at den er blitt bestilt i uke 15.

Her sa de (2 spesialister) at om man har ul så sent som uke 21 fullgåtte kan de ikke være sikker på terminutregning. Fikk selv oppleve det da jeg var på oppfølgingsul i den uken. Ungen var da plutselig langt over snittet (føder store barn) og hadde det vært den ordinære ul, så hadde termin blitt en måned tidligere enn den jeg fikk i uke 18.

Men føder man gjennomsnittsbarn så spiller det sikkert ikke så stor rolle, skjønt man vet jo aldri det helt sikker før barnet er født;)

Skrevet

Var på UL 18+5.

Skrevet

Jeg skal ikke på UL før etter nyttår, da er jeg 18+6. I brevet fra A-hus sto det at man ble innkelt til UL før uke 22. Sist jeg var gravid var vist retningslinjene uke 18-19.

Skrevet

Jeg skal på ordinær ul imorgen, da er jeg 21+3... jeg syntes det var veldig lenge å vente så jeg var på privat ul da jeg var 16+3! hvilket sykehus skal du på? Jeg skal på riksen.. Var der med datteren vår også, da var jeg litt i over 19uker på ul

Skrevet

Jeg skal ikke før i romjulen, da er jeg i uke 20. Jeg hører til A-hus, og jeg reagerte også på at de praktiserer så "sen" UL der. Nå hører det med at jeg har byttet sykehus, så derfor havnet jeg nok lenger bak i køen. Blir så spennende å se hvor mye mini har vokst siden sist =) <3

Skrevet

Jeg kommer til å være 18+3 når jeg skal. Forrige gang var jeg 19 og noe hvis jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Jeg har fått time når jeg er 19+5 ifølge menstermin. Synes også det var sent, men de vet vel når det egner seg å ta UL. Er bare jeg som er utolmodig. Lå 5 dager foran "skjema" forrige gang, og har allerede vært på UL uke 16 denne gangen, hvor gynekologen mente jeg hvertfall var ca 3 dager lenger frem, så det blir vel rundt 21 fullgåtte uker til meg og..

Men jeg har kjent liv hver dag siden uke 15, så jeg er ikke så utolmodig lenger :)

Skrevet

Jeg skal på ul på 18+0, men kun pga av jeg har fremskyndet det før jul. Hadde egentlig ul 20+5 eller noe.

Skrevet

Uke 18 og 19 :) Synes etter uke 20 hørtes lenge ut å vente..

Skrevet

Jeg skal på Fredrikstad, men syns det var lenge å vente , så bestilte meg en privat neste uke, er da 17+ 6. :) Orker ikke vente til over jul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...