Mammie88 Skrevet 5. desember 2010 #1 Del Skrevet 5. desember 2010 å ta en test der det viser om det er jente eller gutt man venter ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AO3 Skrevet 5. desember 2010 #2 Del Skrevet 5. desember 2010 Har hørt om det, ja...Det var vel noe ala en graviditetstest, fra USA? Altså at man tisset på en pinne? Men jeg ville IKKE stolt på resultatet, for å si det slik. Husker ikke hvor nøyaktig den var, men jeg ble ikke kjempeimponert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liaes Skrevet 6. desember 2010 #3 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja, om du googler "pink or blue" så får du mange forslag til nettsider med info om disse testene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babysyk85 Skrevet 6. desember 2010 #4 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg har hørt om en blodprøve som kan vise dette så tidlig som i uke 7. Den kan også fortelle om barnet har genfeil og hvilke sykdommer det evt blir født med. Idag er det kun brukt medisinsk - altså ikke kun for nysgjerrigheten. Tipper at dette etterhvert kan bli misbrukt! Men bra i de tilfeller hvor det er nyttig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppemamma Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 tviiiler;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginger-mor Skrevet 7. desember 2010 #6 Del Skrevet 7. desember 2010 Synes det var endel snakk om Plink or Blue forrige gang jeg var gravid, og jeg har sett nyhetinnslag om merket denne gangen også. Er på en måte overrasket over at det ikke har "tatt mer av" på 3-4 år, men det er kanskje mer populært i USA enn her? Klart det hadde vært morsomt å vite kjønnet tidlig, men jeg er superskeptisk til misbruk jeg også. Prisen er nok litt for høy for at hvem som helst gidder å ta seg bryet, men llikevel noe de fleste kunne tatt seg råd til hvis det var viktig for dem. Ikke noe for meg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. desember 2010 #7 Del Skrevet 7. desember 2010 Det stemmer det at man kan ta en blodprøve relativt tidlig, men dette er ikke vanlig i Norge enda.. eller, ikke godkjent... Er vel redde for at noen kvinner skal ta abort pga. at barnet har "feil" kjønn, og det blir feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå